اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف:

برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی محدودیت نداریم

خبرگزاری فارس: فرماندار خوسف گفت: در راستای تولید شغل و اشتغال‌زایی در شهرستان خوسف هیچ‌گونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات وجود ندارد.

برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی محدودیت نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد صبح امروز در جمع مردم روستای گیو شهرستان خوسف اظهار داشت: دولت نهم و دهم در راستای اشتغال‌زایی و بهبود وضعیت اشتغال کشور تلاش‌ها و اقدامات بسیار خوبی تاکنون انجام داده و این تلاش‌ها نیز در بخش روستایی نیز نمود داشته است.

وی ادامه داد: برای تولید شغل در روستاهای این شهرستان که مهم‌ترین زمینه اشتغال‌زایی بخش کشاورزی است باید جوانان با تشکیل تعاونی به فعالیت‌های کشاورزی مشغول و علاوه بر اشتغال خود نیز سبب کارآفرینی چند نفر دیگر هم شوند.

فرماندار خوسف با بیان اینکه دولت در راستای تشکیل تعاونی‌ها به افراد تسهیلات و کمک‌های خوبی می‌کند، تصریح کرد: تسهیلات کم‌بهره در کارگروه توسعه بخش کشاورزی خوسف موجود است و از طرح‌های کشاورزی و دامداری مردم به ویژه جوانان این منطقه حمایت می‌شود.

این مسئول افزود: در راستای اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران بومی در این منطقه مسئولان این شهرستان اعلام آمادگی می‌کنند و دولت نیز در این راستا از آنها حمایت خواهد کرد.

* هزینه‌کرد 300 میلیون ریالی برای آبادانی روستای گیو

وی عنوان کرد: در بخش مشاغل خانگی نیز 314 نوع شغل مشخص شده که متقاضیان می‌توانند برای تولید شغل از تسهیلات مشاغل خانگی استفاده کنند.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه تاکنون از محل اعتبارات دهیاری‌ها مبلغ 80 میلیون ریال برای ساماندهی آرامستان روستای گیو هزینه شده،‌ گفت: به منظور احداث ساختمان دهیاری و بازسازی گلزار شهدای این روستا نیز به ترتیب مبالغ 100 و 50 میلیون ریال صرف شده است.

فرجامی‌فرد اذعان داشت: به منظور توسعه معابر و کمک به تکمیل ساخت مسجد روستای گیو تاکنون به ترتیب مبلغ 65 و 10 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها هزینه شده است.

انتهای پیام/69003/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول