اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خوسف خبر داد

افتتاح همزمان 21 پروژه روستایی در شهرستان خوسف

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خوسف از افتتاح همزمان 21 پروژه روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد و 362 میلیون ریال خبر داد.

افتتاح همزمان 21 پروژه روستایی در شهرستان خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی صباغی صبح امروز در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به روستای تقاب خوسف که همزمان 20 پروژه دیگر این شهرستان به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: به برکت نظام و انقلاب اسلامی امروزه خدمات‌رسانی و تامین زیرساخت‌ها در نقاط شهری و روستایی به نحو قابل ملاحظه‌ای انجام شده است.

خدمات نظام سبب زدوده شدن محرومیت از روستاها شده است

وی با بیان اینکه اوج خدمت‌رسانی‌ها در سال‌های اخیر طی دولت نهم و دهم محقق شده است، ادامه داد: خدمات دولت در روستاها سبب شده تا چهره روستا تغییر پیدا کند و محرومیت از روستاها زدوده شود.

معاون فرماندار خوسف با اشاره به پروژه گازرسانی به روستای تقاب این شهرستان تصریح کرد: برای آماده‌سازی این پروژه اعتباری بیش از 3 میلیارد و 455 میلیون ریال هزینه شده است.

صباغی یادآور شد: همزمان با افتتاح این پروژه تعداد 20 پروژه روستایی دیگر در سطح شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌مندی یک‌هزار و 786 خانوار روستایی خوسف از مزایای پروژه‌ها

وی افزود: از محل اجرا و افتتاح این پروژه‌ها تعداد یک‌هزار و 786 خانوار روستایی شهرستان از مزایای آنها برخوردار می‌شوند.

معاون فرماندار خوسف با اشاره به افتتاح شدن شش پروژه گازرسانی در روستاهای خوسف اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ 17 میلیارد و 779 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

صباغی با بیان اینکه ادارات برق، آب و فاضلاب روستایی، بنیاد مسکن، کتابخانه‌های عمومی و امور عشایری شهرستان تعداد هفت طرح را در روستاهای خوسف اجرایی و آماده بهره‌برداری ساختند، گفت: در مجموع برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 562 میلیون ریال هزینه صرف شده است.

افتتاح سه طرح کشاورزی در روستاهای خوسف

وی از افتتاح تعداد سه پروژه کشاورزی در روستاهای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به منظور آماده‌سازی این طرح‌ها مبلغ 2 میلیارد و 231 میلیون ریال هزینه شده است.

معاون فرماندار خوسف با اشاره به افتتاح سه طرح عمرانی روستایی در ادارات راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی شهرستان اضافه کرد: برای این سه پروژه مبلغ 4 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/69003/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول