اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هشتمین همایش بسیج و رسانه خبر داد

تقدیر از 380 نفر از اصحاب رسانه در همایش بسیج و رسانه

خبرگزاری فارس: دبیر هشتمین همایش بسیج و اصحاب رسانه استان قزوین گفت: در طول برگزاری همایش در این هشت دوره از 380 نفر از اصحاب رسانه تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از 380 نفر از اصحاب رسانه در همایش بسیج و رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید دهقان‌نیری در هشتمین همایش بسیج و رسانه و دومین یادواره شهدای رسانه استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: در این همایش‌ها در مجموع یک هزار و 200 تن از خبرنگاران و اصحاب رسانه شرکت کردند که از 380 تن از آنان تقدیر شد.

دهقان‌نیری با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این همایش در هدایت فکری جامعه نقش دارند، افزود: پیوند این نقش مؤثر با شهدا و به ویژه شهدای رسانه، امری اخلاق‌مدارانه و منطبق با خواسته مقام معظم رهبری است.

وی، ایجاد تعامل و ارائه راهکارهای تئوری و عملی برای جریان‌سازی رسانه‌ای، تبیین نقش رسانه‌های استان و کشور به منظور روبرویی پویا و هدفمند با دشمنان، تبیین نگاه راهبردی در رسانه‌ها برای تسهیل عملیات فرهنگی در جامعه و نیز ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

در بخش دیگری از این برنامه از فعالان رسانه‌ای در حوزه بسیج تقدیر شد.

انتهای پیام/77011/ذ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول