اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

تعهد اخلاقی و رسانه‌ای از شاخصه‌های ممتاز خبرگزاری فارس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعهد اخلاقی و رسانه‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی صحیح در سطح جامعه یکی از شاخصه‌های ممتاز خبرگزاری فارس در سطح کشور به شمار می‌رود.

تعهد اخلاقی و رسانه‌ای از شاخصه‌های ممتاز خبرگزاری فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی ایرانپور پیش از ظهر امروز در بازدید خود از دفتر خبرگزاری فارس استان اصفهان با اشاره به رسالت خبرنگاران در سطح جامعه اظهار کرد: خبرگزاری فارس در سطح ملی و استانی یکی در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع یکی از رسانه‌های سایبری پیشتاز در سطح کشور به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: خبرگزاری‌ها باید نسبت به انجام رسالت خبری خود براساس معیار‌های اسلامی و شاخصه‌های مشخص شده در راستای انتقال اخبار موجود در جامعه به مردم فعالیت کنند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های خبرگزاری فارس در میان سایر رسانه‌های فعال در سطح کشور تصریح کرد: تعهد اخلاقی و رسانه‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی صحیح در سطح جامعه یکی از شاخصه‌های ممتاز خبرگزاری فارس در سطح کشور به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه خبرگزاری فارس اخبار را به صورت منطقی، بدون جانب‌داری و بدون تعصب داشتن به حزب یا گروهی در سطح جامعه منتشر می‌کند، ادامه داد: تمام این شاخصه‌ها در خبرگزاری فارس سبب ممتاز شدن این رسانه سایبری در سطح کشور شده است.

ایرانپور با بیان اینکه همچنین وجود این شاخصه‌ها در خبرگزاری فارس سبب اعتماد‌سازی مردم شده است و در حال حاضر مردم به این خبرگزاری به عنوان یک رسانه معتبر اطمینان دارند، تاکید کرد: اطلاع‌رسانی به صورت دقیق تأثیر‌گذاری بسیاری در راستای پیشبرد امور و اهداف اجرایی مسئولان دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل در حوزه ملی، استانی و منطقه‌ای با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها پیگیری شده است، افزود: نمایندگان مجلس باید فرصتی از زمان خود را در اختیار رسانه‌ها قرار بدهند تا صدا و دغدغه نمایندگان مجلس با استفاده از تریبون رسانه‌ها به گوش مردم رسانده شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ارتباط و تعامل با رسانه‌ها و خبرنگاران را بخشی از رسالت کاری خود می‌دانم، گفت: جایگاه ویژه‌ای را برای رسانه‌ها و به ویژه برای خبرگزاری فارس در حوزه کاری خود قائل هستم.

وی با بیان اینکه طی 10 سال فعالیت خبرگزاری فارس در سطح کشور ممتاز و شاخص بودن فعالیت این رسانه سایبری در سطح کشور نمایان شده است، اظهار کرد: تاکنون پیگیری‌های ویژه‌ای از سوی این خبرگزاری در استان اصفهان برای رسیدگی به مشکلات مردم صورت گرفته است.

ایرانپور اضافه کرد: درصد بالایی از این پیگیری‌ها نتیجه داده است و تمام مردم باید از عملکرد این رسانه سایبری در سطح کشور و استان مطلع شوند.

انتهای پیام/63004/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول