اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

تقویت رسانه‌ها در گروی رسانه‌ای شدن مدیران استانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار لنده گفت: تقویت رسانه‌ها در گروی رسانه‌ای شدن مدیران و استفاده از فکر و نظر رسانه‌ها در اجرای امور است.

تقویت رسانه‌ها در گروی رسانه‌ای شدن مدیران استانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نقش خبرنگاران در پیش‌برد برنامه‌ها اظهار داشت: خبرنگاران افراد تیزبین و جسوری هستند، که با درایت و تدبیر قلم و فکر خود مدیران را به سمت تعالی و پیشرفت هدایت می‌کنند.

وی افزود: استفاده از قلم و فکر آنان می‌تواند جامعه را به سمتی هدایت کند، که دیگر معضلی در مدیریت جامعه نداشته‌ باشیم.

فرماندار لنده گفت: انتقادهای سازنده خبرنگاران را نباید به دید ضربه زدن به خود حساب کنیم، بلکه باید آن را به عنوان برنامه‌ای تنظیم و در جهت اصلاح رفتار مدیریتی خود استفاده کنیم.

فاطمیان با بیان این‌که توجه به مسائل و مشکلات جامعه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه آسان‌تر صورت می‌پذیرد، گفت: خبرنگاران با حضور خود در همه عرصه‌های اجتماعی‌، سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی می‌توانند مشکلات مبتلا به جامعه را به درستی تشخیص و به مدیران انعکاس دهند تا در جهت سازندگی و رفع معضلات قدم بردارند.

وی افزود: من به عنوان یک مسئول افتخار می‌کنم، که خبرنگاران را به عنوان مشاوران صدیق و پرتلاش خود انتخاب کرده‌ام.

رئیس شورای اداری لنده با اشاره به رسالت خبری خبرنگاران گفت: از انعکاس واقعیت‌ها هراسی نداشته باشید، ولی مصالح و امور مملکتی را مد نظر داشته و در جهت اعتلای آن قدم بردارید.

فاطمیان افزود: خبرنگاران باید مواظب باشند، که دشمنان نظام و انقلاب از قلم و فکر آن‌ها به نفع خود استفاده نکنند.

وی تصریح کرد: مدیرانی که از رسانه‌ها گریزانند، جایی برای مدیریت ندارند، چراکه رسانه‌ها چراغ راهی برای مدیریت صحیح کشور هستند.

فاطمیان افزود: اگر مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌ها را تقویت کنند و در اطلاع‌رسانی‌ها پیشقدم و حمایت از اهالی رسانه و مطبوعات را مدنظر داشته باشند، شاهد آن خواهیم بود، که رسانه‌ها به سمت جلو می‌روند و اگر این مسئله با سرعت کمی هم روند مثبت داشته باشد در آینده به فرهنگ‌سازی آن کمک می‌کند.

وی گفت: تقویت رسانه‌ها در گروی رسانه‌ای شدن مدیران و استفاده از فکر و نظر رسانه‌ها در اجرای امور است.

فرماندار لنده با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت اطلاع‌رسانی اقدامات و عملکردهای دستگاه‌های اجرایی برای آگاهی مردم از فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: همه اقدامات اگر چه در نظر مسئولان کوچک جلوه کند اما باید به مردم گفته‌ شود تا مردم از این خدمات نظام با خبر باشند و فکر نکنند، کاری انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/82013/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول