اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج):

اصحاب رسانه لایه‌های پنهان بسیج را به مردم بشناسانند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از اصحاب رسانه خواست تا لایه‌های پنهان بسیج را به مردم بشناسانند.

اصحاب رسانه لایه‌های پنهان بسیج را به مردم بشناسانند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی امروز در هشتمین همایش بسیج و رسانه و دومین یادواره شهدای رسانه استان قزوین در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف نظیر کمک به مناطق محروم، آگاهی‌دهی و بصیرت‌افزایی در میان مردم و مسائل سیاسی ایفای نقش می‌کند و وظیفه شناساندن این اقدامات و سایر اقداماتی که تاکنون پنهان مانده‌اند، متوجه رسانه‌هاست.

طاهرخانی افزود: یکی از وظایف بسیج تلاش برای ایجاد فضایی امن و آرام در انتخابات به منظور انتخاب فرد اصلح است که به طور قطع رسانه‌ها نیز برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه از زمان شکل‌گیری انقلاب، جنگ تحمیلی و شرایط فعلی به شایستگی عمل کرده‌اند که برگزاری یادواره شهدای رسانه به منظور گرامیداشت مقام آنان و یادآوری وظایف رسانه در قبال خون شهدا نیز بخشی از همین ایفای نقش است.

این مسئول ضمن گرامیداشت یاد شهیده ناهید فاتحی‌کرجوی از شهدای شاخص بسیج در سال جاری، خاطر نشان کرد: بسیج قصد دارد در سال آتی شهیده سیده‌طاهره هاشمی را به عنوان شهید شاخص بسیج معرفی کند تا راه و آرمان‌های این شهیده گرانقدر به الگویی برای جامعه تبدیل شود که این موضوع یاری اصحاب رسانه را می‌طلبد.

در ادامه این همایش که سید‌نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه نیز در آن حضور داشتند، از خبرگزاری بسیج قزوین رونمایی شد.

انتهای پیام/77011/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول