اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

قدردانی ستاد جشنواره فجر مطبوعات گیلان از اصحاب رسانه

خبرگزاری فارس: ستاد اجرایی جشنواره فجر مطبوعات گیلان با صدور بیانیه‌ای از شرکت رسانه‌های استان در این جشنواره قدردانی کرد.

قدردانی ستاد جشنواره فجر مطبوعات گیلان از اصحاب رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در این بیانیه آمده است: جشنواره فجر برای نخستین بار در کشور با تلاش و همت بی‌بدیل فرزندان روحانی مبارز و روزنامه‌نگار گیلانی شهید میرزا کوچک جنگلی برگزار شد که نشانه ولایت‌مداری، شور و شعور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان است.

این بیانیه با قدردانی از حضور داوران برجسته ملی در جشنواره، اضافه کرد: مشارکت خانه مطبوعات ایران، استانداری گیلان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، سازمان بسیج رسانه کشور، قرارگاه سازندگی قرب کوثر و مدرسان برجسته ملی در جشنواره مذکور ما را به قله‌های موفقیت سوق داد و همگان شاهد رویدادی عظیم در دفتر رخدادهای رسانه‌ای گیلان و کشور بودند.

ستاد اجرایی برگزاری جشنواره با ادای احترام به شهدای رسانه، تصریح کرد: از تمام خبرنگارانی که با ارسال آثارشان در این جشنواره شرکت کرده‌ بودند قدردانی می‌کنیم و بر لزوم چاپ آثار برگزیده این جشنواره در قالب کتاب‌های مستقل تاکید می‌شود.

این بیانیه تصریح کرد: نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری‌تحلیلی فجر گیلان با رویکرد تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه انقلاب اسلامی و ایجاد وحدت و همدلی بین مسئولان و فعالان رسانه‌ای تلاش کرد که موقعیت رسانه‌ها را در جامعه نمایان کند.

این بیانیه با قدردانی از همکاری صدا و سیمای مرکز گیلان در برگزاری جشنواره مذکور، اضافه کرد: رسانه ملی متعلق به تمام مردم است که با مشارکت فعالانه در جشنواره فجر مطبوعات حلقه اتحاد رسانه‌های مکتوب و مجازی را در مبارزه با استکبار جهانی مانند گذشته تکمیل کرد.

انتهای پیام/2300/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول