اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس استان سمنان:

بهره‏گیری از رسانه‏ها به ارتقای کیفیت برنامه‏های صدا و سیما می‏انجامد

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس استان سمنان گفت: بهره‏گیری از توانمندی‏ رسانه‏های مختلف در نهایت به ارتقای کیفیت برنامه‏های صدا و سیما می‏انجامد.

بهره‏گیری از رسانه‏ها به ارتقای کیفیت برنامه‏های صدا و سیما می‏انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی مزینانی‏صفابین پیش از ظهر امروز در نشست مشترک اعضای شورای مرکزی انجمن خبرنگاران استان سمنان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان که در راستای توسعه همکاری‏های دوجانبه برگزار شد، با اشاره به بخشی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به مسئولان سازمان صدا و سیما اظهار داشت: رهبری در فرازهایی از کلام گوهربار خویش می‏فرمایند که «گردش کار در سازمان صدا و سیما باید در جهت رسیدن به کیفیت برتر در همه برنامه‏های آن باشد» که از این رو، ارتقای کیفیت برنامه‏های رسانه استانی ضروری است.

وی ادامه داد: یکی از راه‏های تقویت برنامه‏های صدا و سیمای مرکز سمنان به ویژه در حوزه خبر و اطلاع‏رسانی، بهره‏گیری از توانمندی‏ها و ظرفیت‏های سایر رسانه‏هاست.

سرپرست خبرگزاری فارس استان سمنان افزود: صدا و سیمای مرکز سمنان در حوزه می‏تواند با تقویت تعاملات و ارتباطات دوجانبه با تشکل‏های صنفی خبری به خصوص انجمن خبرنگاران استان سمنان در راستای اعتلای فعالیت‏ها در حوزه خبر و خبررسانی گام بردارد.

 

افزایش کیفیت برنامه‏های صدا و سیما به همکاری‏های دوجانبه بستگی دارد

مزینانی‏صفابین با بیان اینکه در انجمن خبرنگاران استان سمنان افراد باتجربه و متخصصی حضور دارند که می‏توان از علم و تجربه آنها در بخش‏های مختلف بهره گرفت، اظهار داشت: افزایش کیفیت برنامه‏های صدا و سیما تا جایی که مردم انتظار دارند، بدون شک تا حدودی به توجه به این همکاری دوجانبه بستگی دارد.

وی تصریح کرد: صدا و سیما باید به خصوص در برهه کنونی که کشور از همه سو مورد آماج حملات نرم و رسانه‏ای دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفته است، به عنوان یک دستگاه تأثیرگذار بر رفتار، اندیشه‏های سیاسی، عقاید مذهبی و فرهنگ عمومی مردم وارد میدان شود و بخش زیادی از کار در این حوزه بر عهده بخش‏های خبری و اطلاع‏رسانی است.

 

انجمن خبرنگاران سمنان می‏تواند کمک حال صدا و سیما باشد

سرپرست خبرگزاری فارس استان سمنان با بیان اینکه انجمن خبرنگاران استان سمنان می‏تواند کمک حال و یاری‏دهنده صدا و سیمای مرکز سمنان باشد، ادامه داد: بدون شک، رسانه استانی باید در حد مقدورات خود هدایت‏گر جامعه در جهت خیر و صلاح باشد و خبرنگاران می‏توانند در پیشبرد برنامه‏ها و اهداف این سازمان تلاش خود را معطوف سازند.

مزینانی‏صفابین بیان کرد: هدف اصلی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ویژه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تأثیر گذاشتن بر روی انسان‏ها و کشاندن آنها به سمت آرمان‏های الهی و کمال انسانی است و خبرنگاران سایر رسانه‏ها نیز همین رویه و آرمان را دنبال می‏کنند.

 

لزوم تقویت وحدت و همدلی در جامعه

وی با اشاره به اشتراکات فراوان صدا و سیما و سایر رسانه‏ها در بخش‏های مختلف گفت: باید با همت و تلاش همه دست‏اندرکاران عرصه اطلاع‏رسانی، انسانی در جامعه ساخته شود که اسلام و بینش انقلابی اسلامی می‏خواهد.

سرپرست خبرگزاری فارس استان سمنان همچنین با بیان اینکه ولی امر مسلمین جهان همواره بر لزوم تقویت وحدت و همدلی در جامعه تاکید داشته‏اند، رسانه استانی را در این زمینه پیش‏قراول و پرچم‏دار سایر رسانه‏ها دانست و گفت: همه خبرنگاران و رسانه‏ها به ویژه در برهه کنونی باید در راستای اعتلای کلمه «الله» و وحدت عمومی و ملی گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، این نشست با حضور عبدالمحمد منتظرحجت مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، محمدتقی قدس رئیس انجمن خبرنگاران استان سمنان، رضا عظیمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و شماری از فعالان رسانه‏ای برگزار شد.

انتهای پیام/2249/و40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول