اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان:

رسانه‎ها در پوشش خبری طرح آرامش بهاری تلاش کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: از رسانه‎ها به‌ویژه صدا و سیمای مرکز استان انتظار می‎رود تا در پوشش تصویری و انعکاس خبری طرح آرامش بهاری که در بقاع شاخص استان برگزار می‎شود، پررنگ ظاهر شوند.

رسانه‎ها در پوشش خبری طرح آرامش بهاری تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام حسن دارابی ظهر امروز در جلسه توجیهی خادمان، هیئت امنا و مدیران بقاع در طرح «آرامش بهاری» که در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: هزاران نفر از مردم گلستان در بقاع متبرکه، سال نو خود را در جوار امامزادگان (ع) تحویل می‎کنند که لازم است این عشق و ارادت، از دریچه دوربین رسانه ملی به تصویر کشیده شود.

وی با بیان اینکه ایام نوروز امسال، متقارن با شهادت دخت نبی اکرم حضرت زهرا (س) است، برنامه‎های فرهنگی و معنوی متناسب با این ایام در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: «آرامش بهاری» یک طرح ملی است که به صورت همزمان در سراسر کشور از جمله گلستان برگزار می‎شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با ابراز خرسندی از اینکه طرح «آرامش بهاری» سال به سال در حال گسترش و پیشرفت است، یادآور شد: امسال سومین سالی است که اوقاف مبادرت به برگزاری اجرای طرح «آرامش بهاری» می‎کند.

دارابی از مسئولان ستاد تسهیلات نوروزی خواست تا در تخصیص بودجه به مراکز فرهنگی و بقاع متبرکه برای افزایش کمی و کیفی برنامه‎ها مساعدت کنند و افزود: بودجه خاص سازمانی برای اجرای این طرح وجود ندارد و به دلیل اینکه مردم بیشترین مراجعه را به بقاع دارند خوب است برای بهتر شدن برنامه‎های فرهنگی همکاری لازم صورت بگیرد.

وی برپایی خیمه‎های معرفت، پاسخگویی به مسائل شرعی، اقامه نماز جماعت در بقاع و اعزام مبلغ از قم و مشهد مقدس را از جمله برنامه‎های اوقاف در ایام نوروز عنوان کرد.

گفتنی است، طرح «آرامش بهاری» از 25 اسفندماه جاری تا 15 فروردین‌ماه سال 1392 پذیرای مسافران و زائران نوروزی است.

انتهای پیام/83001/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول