اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

پروژه‌ جدیدی تا پایان سال مالی کلنگ‌زنی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان بر لزوم تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در روستاها تاکید کرد و گفت: تا پایان سال مالی جاری هیچ پروژه جدیدی کلنگ‌زنی نمی‌شود.

پروژه‌ جدیدی تا پایان سال مالی کلنگ‌زنی نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در دهمین ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس استان زنجان با اشاره به تکمیل نشدن 39 درصد از پروژه‌های مصوب این ستاد اظهار داشت: 61 درصد از مصوبات محقق شده است.

*برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرا زمان وجود دارد

وی به فرصت باقیمانده تا پایان سال مالی اشاره کرد و افزود: باقیمانده پروژه‌های مصوب در ستاد عمران روستایی طی چهار ماه باقیمانده از سال مالی به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار زنجان با ابراز امیدواری برای تخصیص بودجه در چهار ماه باقیمانده از سال مالی تصریح کرد: اگر تخصیص‌ها به موقع انجام شود، پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری هم به صورت 100 درصد محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه ستاد عمران روستایی از آغاز تاسیس 24 جلسه تشکیل داده است، اضافه کرد: تا پایان سال مالی همه پروژه‌های مصوب در این 24 جلسه عملیاتی می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اثرگذار بودن پروژه‌های اجرا شده در روستاهای استان تاکید کرد: این اقدامات ضمن کسب رضایت خداوند موجبات رضایت مردم را هم فراهم می‌کند.

وی بر پرهیز از آغاز پروژه‌های جدید طی مدت زمان باقیمانده از عمر دولت تاکید کرد و گفت: تا پایان سال مالی هیچ پروژه‌ جدیدی کلنگ‌زنی نخواهد شد.

انتهای پیام/73004/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول