اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان زنجان تشریح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان در گفت‌وگو با فارس برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان زنجان را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان زنجان تشریح شد

بهمن اسکندری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه 15 تا 21 اسفند به نام هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است، اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت این ایام در استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت هفته منابع طبیعی برگزاری مراسم نهالکاری در اراضی قره چفت طارم است، اضافه کرد: این برنامه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اجرایی می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان همچنین با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از همیاران نمونه استان افزود: تجلیل از بازنشستگان با حضور جمعی از مسئولان منابع طبیعی استان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره کل در هفته منابع طبیعی است.

وی همچنین با اشاره به پاکسازی محیط پارک‌های جنگلی در هفته منابع طبیعی افزود: بازدید از موزه تاریخ طبیعی استان با همکاری اداره کل محیط زیست، اعزام کارشناسان به مساجد و نشست ائمه جماعات، برگزاری مراسم کاشت نهال و برگزاری مسابقات فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرایی می‌شود.

اسکندری همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی جوامع محلی در استان افزود: همچنین در این ایام جلسه هم‌اندیشی انتخاب حوزه الگویی توانمندسازی در استان نیز انجام می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری مراسم صبحگاه مشترک توسط یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و یگان حفاظت محیط زیست استان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری مانور رژه مشترک یگان‌های حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست استان نیز از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در هفته منابع طبیعی است.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار کارکنان منابع طبیعی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: برگزاری مسابقات ورزشی (فوتسال)، برگزاری مراسم جشن درختکاری با همکاری دانشگاه پیام‌نور استان زنجان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته منابع طبیعی اجرایی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مشترک با کارشناسان سازمان پارک‌ها و فضای سبز اداره کل گفت: اجرای جشنواره سبزه‌ها و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری نیز از برنامه‌هایی است که توسط اداره کل منابع طبیعی استان زنجان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول