اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال‌جاری تاکنون صورت گرفته است

کسب 725 مدال توسط ورزشکاران استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به موفقیت‌های ورزشی استان از آغاز سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: در این مدت 725 مدال توسط ورزشکاران استان کسب شده است.

کسب 725 مدال توسط ورزشکاران استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان اظهار داشت: شش جلسه قبلی این ستاد 67 مصوبه داشته است.

وی افزود: مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان در حوزه مختلف همچون اوقات فراغت، ازدواج، هویت، آسیب‌های اجتماعی، اشتغال و مناسبت‌های ملی مذهبی بوده است که هر کدام با درصدهایی محقق شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری 12 جلسه شهرستانی ستاد ساماندهی امور جوانان خبر داد و گفت: این جلسات در شهرستان‌ها 68 مصوبه داشته است.

وی به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: نمایشگاه‌های اطلاع‌رسانی و آموزش به کارشناسان هم برگزار شده است.

*ساماندهی یک‌هزار پایگاه اوقات فراغت

رحمانی اضافه کرد: بیش از یک‌هزار پایگاه اوقات فراغت در سطح استان زنجان طی سال‌جاری ساماندهی شده است.

وی به ساماندهی سازمان‌های مردم‌نهاد اشاره و تصریح کرد: امکان حضور سمن‌های مردم‌نهاد استان زنجان در جشنواره ملی اتفاق 2 فراهم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از فراهم شدن امکان اعزام جوانان فرهیخته و فعال استان به محل‌های احداث دستاوردهای ملی خبر داد و گفت: دوره‌های تخصصی و توانمندسازی در حوزه‌های مختلف برای سمن‌ها برگزار شده است.

وی از برگزاری دوره‌‌های تخصصی توانمند‌سازی برای سمن‌های فعال در حوزه ازدواج خبر داد و گفت: سمن‌های فعال در حوزه‌هایی مانند آسیب‌های اجتماعی، مدیریت بحران، اردوهای جهادی و حوزه رسانه و فضای مجازی در دوره‌های تخصصی توانمندسازی خاص خود شرکت کرده‌اند.

*راه‌اندازی دبیرخانه هویت‌آفرین

رحمانی به راه‌اندازی دبیرخانه اردوی هویت‌آفرین در سطح استان زنجان اشاره و تصریح کرد: در این راستا جوانان استان به مراکز علمی، صنعتی و عمرانی غرورآفرین ملی از جمله مراکز هسته‌ای اراک، ناو جماران، تاسیسات پتروشیمی عسلویه و سد کارون اعزام می‌شوند.

وی جمع اعتبارات حوزه جوانان و ورزش استان زنجان را در سال‌جاری 16 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: 4 میلیارد تومان از این مبلغ تاکنون تخصیص یافته است.

*میانگین سرانه ورزشی استان زنجان 70 سانتی‌متر است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان میانگین سرانه ورزشی را در سطح استان زنجان 70 سانتی‌متر اعلام کرد و گفت: این سرانه در شهرهای مختلف متفاوت است.

وی به وجود یک طرح ورزشی در داخل طرح‌های مهر ماندگار اشاره و ادامه داد: مجموعه ورزشی 15 هزار نفری زنجان جزو طرح‌های مهر ماندگار است.

رحمانی با بیان اینکه استان پروژه‌های دیگری هم در دست اجرا دارد، افزود: استخرهای زرین‌آباد، آب‌بر، ماهنشان، گرماب و سالن‌های ورزشی خدابنده، نصیرآباد و محمودآباد از دیگر پروژه‌های در دست احداث هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت‌های ورزشی استان طی 10 ماه گذشته از سال اشاره و تصریح کرد: در این مدت 725 مدال توسط ورزشکاران استان کسب شده است.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول