اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نوروز و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس

سرایداران مدارس قم دوره‌های آموزشی اطفای حریق را گذراندند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش سازمان آتش نشانی قم گفت: در آستانه عید نوروز و با توجه به اسکان مسافران نوروزی در مدارس 900 نفر از سرایداران مدارس استان قم در دوره‌های آموزشی اطفای حریق شرکت کردند.

سرایداران مدارس قم دوره‌های آموزشی اطفای حریق را گذراندند

علی ملا‌علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و ارائه خدمات به شهروندان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و اسکان فرهنگیان در مدارس استان قم و امنیت مسافران نوروزی، معاونت آموزش سازمان آتش نشانی استان قم برنامه‌های مختلفی را پیش بینی کرده است.

وی افزود: معاونت آموزش سازمان آتش نشانی قم به دلیل رفاه ‌و آسایش مسافران نوروزی و اسکان آنها در مدارس استان دوره آموزشی ایمنی و آتش نشانی در مدارس را برای سرایداران و نگهبانان برگزار کرده است.

معاون آموزش سازمان آتش نشانی قم ادامه داد: در همین راستا 900 نفر از سرایداران و ‌نگهبانان مدارس چهار منطقه آموزش و پرورش استان قم در این دوره آموزشی شرکت کرده‌اند.

ملاعلیزاده تصریح کرد: این دوره آموزشی با مشارکت سازمان آموزش و پرورش استان قم از پنجم اسفند ماه آغاز شده و تا 17 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در این دوره آموزشی سرایداران و نگهبانان به صورت عملی و تئوری با نحوه استفاده از کپسول خاموش‌کننده آشنا شده‌اند.

معاون آموزش سازمان آتش نشانی قم با بیان اینکه تمام سرایداران در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی بیشتر با رویکرد اطفای حریق برگزار شده و سرایداران مدارس در دوره آشنایی با انواع آتش سوزی و سیستم‌های اعلام حریق آموزش دیده‌اند.

ملا علیزاده گفت:‌ دوره آموزشی ایمنی و آتش نشانی در مدارس به صورت رایگان برای تمام سرایداران و نگهبانان به منظور امنیت و آمادگی بیشتر در مقابل بروز حوادث و حریق برگزار شده است.

انتهای پیام/78007/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول