اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فروردین ماه 92 صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه آموزشی «مهر اصالت یونسکو» در شیراز

خبرگزاری فارس: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی «مهر اصالت یونسکو» در فروردین ماه سال آینده می‌کند.

برگزاری کارگاه آموزشی «مهر اصالت یونسکو» در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، مدیرکل این اداره اظهار داشت: این کارگاه یک‌روزه که توسط معاونت صنایع دستی این اداره کل و با همکاری اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی و مرکز حفظ و احیای صنایع دستی وابسته به خانه فرهنگ جاودان در فروردین ماه 92 برگزار می‌شود، در دو بخش طراحی شده است.

فریدون فعالی ادامه داد: در نخستین بخش هنرمندان با کلیاتی درباره مفهوم مهر اصالت و نحوه ارائه اثر در این رقابت‌ها آشنا می‌شوند و در بخش دوم که به صورت هشت پانل جداگانه در گروه‌های دستبافته‌های داری، هنرهای چوبی، رودوزی‌های سنتی، مصنوعات چرمی، هنرهای فلزی، حجاری و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، هنرهای مستظرفه، سفال، سرامیک، لعاب و کاشی برگزار می‌شود، هنرمندان با حضور اساتید و پیشکسوتان دارای مهر اصالت با اصول تکنیکی تولید اثر به منظور دریافت نشان آشنا شده و به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان در پایان اظهار امیدواری کرد که هنرمندان فارس پس از گذراندن این کارگاه آموزشی بتوانند آثاری درخور و فاخر را بر پایه اصول ارائه شده تولید کرده و در رقابت‌های آینده نشان ملی و بین‌المللی مهر اصالت که در سال 2014 برگزار می‌شود، تعداد بیشتری از نشان‌ها را برای استان هنرخیز فارس به ارمغان آورند.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول