اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی تخصصی" آراستگی مذهبی" در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری دوره آموزشی تخصصی "آراستگی مذهبی" در کنگان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی تخصصی" آراستگی مذهبی" در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی عصر چهارشنبه در نشست فعالان مذهبی کنگان اظهار داشت: گسترش تعالیم اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم است و همه وظیفه دارند در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: در چند سال اخیر اقدامات اساسی در راستای تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه انجام شده و این امر گامی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری دوره آموزشی تخصصی آراستگی مذهبی در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: کارکنان اداره تبلیغات اسلامی کنگان از ابتدای سال 91 در دوره‌های آموزشی متعددی از قبیل آراستگی مذهبی که از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تدارک دیده شده شرکت کرده و حائز مدرک و رتبه شده‌اند.

اهرمی تصریح کرد: برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی عموما در مسیر معنوی و افزایش تقوا گام بر می‌دارند که با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی کارکنان را به سلاح علم و تقوا تجهیز می‌کند.

وی اضافه کرد: علاوه بر کارکنان این سازمان، عامه مردم به‌ویژه مخاطبین و تشکل‌های وابسته نیز در دایره تجهیز به سلاح علم و تقوا قرار می‌گیرند و سازمان تبلیغات اسلامی در همین زمینه با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های فرهنگی متعدد از قبیل گفتمان‌های دینی، طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت و مشاوره‌های دینی حضوری و تلفنی انجام داده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: شهرستان کنگان با توجه به حضور شرکت‌های صنعتی و فاز های عملیاتی ساختمانی و دو مذهبی بودن این شهرستان و افراد غیر بومی با سلیقه‌های مختلف، در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی، مسئولیت مسئولان را دو برابر می‌کند.

مسئول امور فرهنگی فاز 14 پارس جنوبی نیز اظهار داشت: برنامه فرهنگی؛ حیاتی‌ترین نماد پویایی یک اداره فرهنگی است.

حجت‌الاسلام رضا جنتی گفت: فاز 14 در راستای بصیرت‌افزایی کارکنان در طول سال برنامه‌های فرهنگی از جمله اجرای مناسبت‌های اسلامی از وفیات، شهادت‌ها و موالید ائمه اطهار (ع)، مسابقات فرهنگی، مسابقات ورزشی، دعوت از سخنرانان مطرح کشوری در اجرای گفتمان‌های دینی را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/2451/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول