اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‏های استان سمنان خبر داد

ارائه آموزش‏های فنی و حرفه‏ای به زندانیان سمنانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‏ها و اقدامات تامینی - تربیتی استان سمنان گفت: یک‏هزار و 994 نفر مددجو، آموزش‏های فنی و حرفه‏ای را در زندان‏های استان آموخته‏اند.

ارائه آموزش‏های فنی و حرفه‏ای به زندانیان سمنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، عباس‏علی عرب در دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی ظرفیت‏ها و توانمندی‏های فراوانی دارد و مقام معظم رهبری نیز عنایت ویژه‏ای به این نهاد انقلابی دارند، افزود: همین امر ما را مصمم به همکاری با این نهاد انقلابی کرده است.

مدیرکل زندان‏ها و اقدامات تامینی - تربیتی استان سمنان به فعالیت‏های سازمان زندان‏ها اشاره کرد و گفت: بحث اصلاح و تربیت از مهم‏ترین دغدغه‏های این سازمان است و در این راستا، فعالیت‏های مختلفی را برای مددجویان انجام می‏دهد.

عرب ادامه داد: در 11 ماه سال‏جاری، یک‏هزار و 994 نفر مددجو آموزش‏های فنی و حرفه‏ای را در زندان‏های استان آموخته‏اند؛ در صورتی که سهم معین شده یک هزار و 924 نفر بوده است.

مدیرکل زندان‏ها و اقدامات تامینی - تربیتی استان سمنان ادامه داد: مددجویان برای دریافت مرخصی، ملاقات و ... به خوبی تمکین کرده و حاضر به همکاری هستند.

عرب گفت: هدف از زندانی شدن مجرم، تأدیب و تربیت است و این افراد باید با آموزش و اصلاح در زندان تربیت شده و با اصلاح به جامعه بازگردند.

وی با بیان اینکه انجام فعالیت‏های تحقیقاتی یکی از اهداف جدی در سازمان زندان‏های استان است، تصریح کرد: هدف از انجام فعالیت‏های تحقیقاتی سازمان زندان‏ها بررسی نتایج و میزان اثرات برنامه‏های اصلاحی و تربیتی بر روی زندانیان است.

انتهای پیام/74004/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول