اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب هفت گروه آموزشی

دوره آموزشی تربیت مشاوره دینی در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها از برگزاری دوره آموزشی تربیت مشاوره دینی در قالب هفت گروه آموزشی در شهرهای قم، تهران و مشهد خبر داد.

دوره آموزشی تربیت مشاوره دینی در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام علیرضا جوادی امروز در اختتامیه نخستین دوره آموزشی تربیت مشاوره دینی که در سالن همایش نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها برگزار شد اظهار کرد: افتتاحیه این دوره از هشتم اردیبهشت و در قالب 150 ساعت آموزش آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه هفت گروه آموزشی در دوره تربیت مشاوره دینی شرکت کردند یادآور شد: این دوره با هدف تربیت نیروی توانمند در زمینه مشاوره دینی برگزار شد تا مبلغان در دانشگاه‌ها پاسخگوی نیاز نسل امروز باشند.

مسئول آموزش نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها عنوان داشت: استقبال خوبی از این دوره‌ها صورت گرفته و در آینده کیفیت این دوره‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی عنوان داشت: پس از برگزاری این دوره، دوره کارورزی برگزار می‌شود و پس از دوره کارورزی نیز دوره تکمیلی در قالب کارگاه‌های یک روزه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78003/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول