اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز برگزار شد

اجرای سمینار یک روزه آموزشی مدیریت بحران در ارومیه

خبرگزاری فارس: سمینار یک روزه آموزشی مدیریت بحران در ارومیه برگزار شد.

اجرای سمینار یک روزه آموزشی مدیریت بحران در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سمینار یک روزه آموزشی مدیریت بحران در ارومیه بعد از ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل ساختمان شماره سه استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این سمینار 150 نفر از بخشداران، شهرداران، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و دبیران مدیریت بحران شهرستان‌های آذربایجان‌غربی حضور داشتند.

سمینار یک روزه آموزشی مدیریت بحران با مشارکت دفتر آموزش و پژوهش استانداری و اداره کل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با هدف آگاهی و آشنایی با وظایف به هنگام حوادث برگزار شده تا با کمترین آسیب بحران رفع شود.

آشنایی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با نحوه مدیریت شریان‌های حیاتی در بحران آب، برق، گاز و مخابرات، آشنایی با آیین‌نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، نحوه خبرنویسی و اطلاع‌رسانی در بحران، آموزش طرح حی یا دگر امدادی، از جمله موضوعات آموزشی در کارگاه‌های این سمینار یک روزه بود.

لازم به توضیح است بنا به گفته‌های مسئولان استانی در صورت نیاز آموزش‌های این سمینار به دهیاران استان از طریق ویدئو کنفرانس به صورت هماهنگ ارائه می‌شود.

انتهای پیام/61012/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول