اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی:

وظیفه دانشگاه اشاعه فرهنگ اسلامی و آموزشی است

خبرگزاری فارس: دبیر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وظیفه دانشگاه اشاعه فرهنگ اسلامی و آموزشی است و باید از نیروهایی استفاده کنیم که هم عالم به علوم اسلامی و هم کارشناس فرهنگی باشند.

وظیفه دانشگاه اشاعه فرهنگ اسلامی و آموزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، بابک آل‌طه در جلسه شورای فرهنگی منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج را برآیند تلاش تمام مسئولان دانشگاه و شهرستان است.

وی اظهار داشت: علم و تکنولوژی دو منشأ جداگانه هستند و علم در عشق انسان به خود و طبیعت که جلوه‌ای از شکوه خداوند است، نهفته و تکنولوژی بر مبنای نیاز انسان است.

آل‌طه با اشاره به اینکه وظیفه دانشگاه اشاعه فرهنگ اسلامی و آموزشی است، تصریح کرد: باید از نیروهایی استفاده کنیم که هم عالم به علوم اسلامی و هم کارشناس فرهنگی باشند.

وی گفت: کار فرهنگی یک کار نرم‌افزاری و ظریف است که باید در فضایی انجام شود که در آن ارزش‌ها به خوبی نهادینه شوند.

حجت‌الاسلام محمدرضا امیری نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی کرمان برپایی نمایشگاه نماز را مطلوب توصیف کرد و اافزود: یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر داشتن نشاط و آرامش است که با وجود آن انسان در بیشتر کارها موفق می‌شود.

وی با بیان اینکه نماز مهم‌ترین عامل ایجاد این نشاط و آرامش در زندگی فردی و اجتماعی افراد است، تصریح کرد: نهادینه کردن مطالبات و منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی ضروری است.

انتهای پیام/80003/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول