اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 105 نفر از مدیران مهد‌ها برگزار شد

کارگاه آموزشی استاندارد‌سازی مهدهای کودک اردبیل

خبرگزاری فارس: به همت جهاد دانشگاهی واحد اردبیل کارگاه آموزشی استاندارد‌سازی مهدهای کودک و تجهیزات بازی برای اولین بار در این استان برگزار شد.

کارگاه آموزشی استاندارد‌سازی مهدهای کودک اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر اجرایی و هماهنگی آموزش جهاد دانشگاهی اردبیل در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار داشت: این کارگاه با همکاری اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و بهزیستی اردبیل برای مدیران مهدهای کودک استان اردبیل در محل اداره کل استاندارد برگزار شد.

بهرنگ کوهی با بیان اینکه در این کارگاه مدیران کل استاندارد و بهزیستی اردبیل نیز حضور داشتند، گفت: این دوره به صورت یک روزه و با شرکت تعداد 105 نفر از مدیران مهد‌های کودک این استان با در نظر گرفتن معیارهای آموزشی عملی برگزار شد.

این مسئول آشنایی با موسسه استاندارد را از سرفصل‌های مهم این دوره ذکر کرد و یادآور شد: نحوه اجرای استانداردهای ملی و فعالیت موسسه استاندارد در رابطه با ایمنی کودک از دیگر سرفصل‌های کارگاه آموزشی بود.

مدیر اجرایی و هماهنگی آموزش جهاد دانشگاهی اردبیل با بیان اینکه استانداردهای مرتبط با ایمنی مهدهای کودک بخش دیگر این دوره بود، تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی در رابطه با استانداردهای فضای بازی مهدهای کودک و روند دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد برای مهدهای کودک توضیحات لازم ارائه شد.

کوهی ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین دوره‌هایی بتواند در توسعه امر آموزش کودکان و حفظ امنیت آنان نقش بسزا و تاثیر‌گذاری داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه نسل آینده و امیدهای انقلاب به فضای تربیتی سالم مطابق با اندیشه و آرمان‌های اسلامی احتیاج دارند، افزود: جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگر توانسته است این فضا را در قالب مدارس، مهدها و مراکز آموزشی مختلف فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر اجرایی و هماهنگی آموزش جهاد دانشگاهی اردبیل در پایان سخنان خود آراستگی مهدهای کودک به فرایند سالم تربیتی را با همراهی خانواده‌ها ضروری اعلام کرد و گفت: استانداردهایی که در این زمینه مدنظر است استانداردهای بین‌المللی و آمیخته با فرهنگ ارزشی اسلام است که می‌تواند تربیت نسل سالم را شایسته و مطلوب رقم بزند.

انتهای پیام/62007/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول