اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

برپایی کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه زوج‌های جوان در مناطق مختلف آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

برپایی کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام محمد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در دین مبین اسلام توسط اولیای الهی در ارتباط با زندگی سالم و موفق توصیه‌های زیادی به اقشار مختلف مردم ارائه شده است لیکن باید این مفاهیم و آموزه‌ها به جوانان منتقل شود از این‌ رو کارگاه ویژه مهارت‌های زندگی ویژه زوج‌های جوان در آذربایجان غربی برپا می‌شود.

وی استقبال زوج‌های جوان از این برنامه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در جلسات مذکور مطالب کاربردی و مفید توسط مربیان و اساتید به شرکت‌کننده‌ها ارائه می‌شود به همین دلیل زوج‌های جوان از این دوره‌ها استقبال خوبی به عمل می‌آورند و از طریق شرکت در این کارگاه‌ها خود را برای زندگی از هر لحاظ آماده می‌کنند.

فتاحی به برپایی کارگاه‌های عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: در ارتباط با موضوع حجاب و اهمیت آن باید به طور گسترده بحث و بررسی شده و اقشار مختلف جامعه به ویژه دختران و پسران جامعه را به اهمیت آن ها واقف کرد چرا که تنها در این صورت برای رعایت کردن این اصل اساسی احساس مسئولیت می‌کنند لیکن سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا اقدام به برگزاری کارگاه عفاف و حجاب می‌کند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ساماندهی مبلغه‌های سنتی و خانم‌ جلسه‌‌ای‌ها را یکی از فعالیت‌های این مجموعه در حوزه بانوان دانست و افزود: بانوانی که برای فعالیت در این زمینه علاقه‌مند هستند باید در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی شرکت کنند تا در صورت اخذ کارت شناسایی در این عرصه وارد فعالیت شوند.

وی حوزه بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان را یکی از بخش‌های فعال این مجموعه دانست و اظهار داشت: علاوه بر مواردی که به آن ها اشاره شد برگزاری دوره آموزشی احکام ویژه بانوان، اعزام مبلغه به مناطق مورد نیاز، حمایت از جمعیت بانوان فرهیخته عرصه فرهنگی دینی، برپایی کارگاه آموزشی تحکیم بنیاد خانواده از جمله اقداماتی است که در این حوزه برای بانوان متدین انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول