اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

مشکلات اقتصادی کشور باید با تدبیر مسئولان حل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور قابل حل است، گفت: باید مشکلات اقتصادی کشور با تدبیر مسئولان حل شود.

مشکلات اقتصادی کشور باید با تدبیر مسئولان حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با قرائت فرازهایی از زیارت جامعه کبیره اظهار داشت: دعای زیارت جامعه کبیره یک دوره خداشناسی و هم‎سنگ زیارت جوشن کبیره است.

وی افزود: در این زیارت‎نامه بیش از 400 فضیلت از فضائل امامان معصوم (ع) از زبان هادی امت امام هادی (ع) نقل شده است.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد و مبارز نستوه مرحوم سید جمال‌الدین اسدآبادی اشاره کرد و گفت: مرحوم سید جمال‌الدین اسدآبادی از طلایه‎داران وحدت و انسجام است.

وی افزود: این سید بزرگوار یک عمر در راه ایجاد، حفظ و تقویت وحدت اسلامی در میان مسلمانان و ملل اسلامی مجاهدت کردند و به کشورهای مختلف سفر و شاگردان بزرگی را همچون شیخ محمد عبده و ... را تربیت کردند.

 نورپور ادامه داد: مرحوم سید جمال‌الدین اسدآبادی اقدامات خوبی را در راستای مبارزه با استکبار و به ویژه انگلیس انجام داد و در نهایت به سال 1275 قمری در زندان سلطان عبدالحمید عثمانی جان عزیز خود را فدای اسلام و وحدت اسلامی کرد.

خطیب جمعه خرم‌دره با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری، گفت: به فضل پروردگار همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران در سال 92 با حضور گسترده و باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

وی افزود: ملت ایران با حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را مایوس خواهند کرد.

 نورپور با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی در جامعه تصریح کرد: باید مشکلات اقتصادی کشور با تدبیر مسئولان حل شود.

وی با تاکید به اینکه باید برای رفع مشکلات مردم تدبیر و برنامه‌ریزی شود، ادامه داد: مشکلات اقتصادی قطعاً با تدبیر و برنامه‌ریزی قابل حل است و باید همه در این زمینه تلاش کنیم.

انتهای پیام/2308/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول