اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت:

گرانی و مشکلات اقتصادی تأثیری بر اعتقاد ملت ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها، گرانی و مشکلات اقتصادی تأثیری بر بینش اعتقادی ملت ایران ندارد.

گرانی و مشکلات اقتصادی تأثیری بر اعتقاد ملت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در اجتماع با شکوه مردم میناب در راهپیمایی 22 بهمن نقش مردم هرمزگان و به ویژه مردم میناب را در مبارزه با نظام ستمشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی مهم دانست و با ذکر نام برخی از فعالان و مبارزان انقلابی در میناب اظهار داشت: مرحوم عباسی و دیگر مبارزان در جهت دهی انقلاب در میناب نقش اساسی را ایفا کردند.

وی در ادامه از رهبری دینی امام خمینی، استقامت ملت و مقاومت روحانیت به عنوان سه عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی نام برد و بیان کرد: در پیروزی بهمن 57 امام خمینی (ره) با درایت دینی در کنار حضور و استقامت ملت و مقاومت روحانیت انقلاب را به نحو زیبایی هدایت کرد و کار رژیم سفاک طاغوتی را تمام کرد.

هاشمی با اشاره به وحدت و یکپارچگی ملت ایران در سال‌های نخست پیروزی انقلاب، افزود: اکنون نیز وحدت و یکدلی ملت و اقشار مختلف مردم و همراهی و تبعیت آنان از مقام معظم رهبری تدام بخش انقلاب اسلامی است.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در ادامه تحریم‌های مالی، بانکی و پولی را بدترین نوع تحریم عنوان کرد و با بیان اینکه ملت مصمم‌تر از همیشه حافظ نظام، انقلاب و ارزش‌ها است، بیان داشت: بحران ناکارآمدی و ناتوانی مسئولان تهدیدی است که متوجه کشور است و دشمن نیز به تفرقه و اختلاف امید بسته است.

هاشمی با ذکر این مطلب که در یک سال اخیر شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران به کار گرفته شده، بیان داشت: مسئولان باید با درایت و تدبیر و مردم با صبر و شکیبایی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها، گرانی و مشکلات اقتصادی تأثیری بر بینش اعتقادی ملت ایران ندارد، افزود: ملت ایران همواره حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و استقلال و آزادی کشور عزیزشان ایران هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ترس دشمنان این است که انقلاب اسلامی ایران به الگویی ظلم ستیز در عالم تبدیل شده است.

مردم میناب همزمان با دیگر ملت شریف ایران با حرکت  از مسجد جماع از این شهرستان و طی خیابان شهید امینی و خیابان شهید سید مصطفی خمینی در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن شرکت و خشم و انزجار خود را از دشمنان نظام و انقلاب فریاد زدند.

همچنین در بخش های بندزرک، توکهور و سندرک نیز راهپیمایی جداگانه برگزار شد.

انتهای پیام/88004/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول