اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کوهبنان:

مسئولان مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کوهبنان گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

مسئولان مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام‌ سید احمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهبنان‌ با استناد به آیات و روایات به مسئله تقوا‌ی الهی در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند در آیات متعددی از کتاب الهی مردم را به رعایت و داشتن تقوای الهی توصیه فرموده‌ که در کارها خدا را در نظر داشته باشید و از خدا بترسید.

وی ابراز داشت: بنا به فرموده رسول گرامی اسلام (ص) نفس اماره بدترین و خطرناک‌ترین دشمن انسان است که همواره انسان را به بدی و انجام کارهای ناشایست دعوت می‌کند در حالی که خداوند عقل و وجدان را در نهاد انسان قرار داده که انسان‌ها را رهنمون به کار خیر می‌کند.

موسوی بیان داشت: بنا به فرموده امام موسی کاظم (ع)، خداوند دو حجت درونی و بیرونی را در نهاد انسان قرار داده که منظور از حجت درونی عقل و منظور از حجت بیرونی انبیاء الهی هستند، لذا در صورتی که انسان با عنایت به این دو حجت اقدام به انجام کاری کنند با موفقیت به سرمنزل مقصود می‌رسند.

وی خاطر نشان کرد: ذکر و یاد خدا همواره سعادت دنیوی و اخروی انسان را رقم می‌زند، پس هیچ انسانی نباید به خودش خوش‌بین باشد، بلکه باید تا لحظه مرگ از خود نگهداری کند که ‌هوای نفس بر وی غالب نشود.

امام جمعه موقت کوهبنان امانتداری و صداقت را از ویژگی‌های مهم یک انسان مؤمن دانست و ‌افزود: باید در زندگی به گونه‌ای دقیق باشیم که حق‌الناس را رعایت کنیم تا در سرای باقی در پیشگاه عدل الهی شرمنده نشویم.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید به خاطر خدا و خدمت به خلق‌الله وارد صحنه شوند و در این راستا باید تاکیدات و سفارشات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را سرلوحه کار خود کنند که تا زمان انتخابات شاهد جوی آرام در جامعه باشیم‌.

موسوی عنوان کرد: به واسطه وحدت کلمه و یکپارچگی است که ما در برابر قدرت‌های پوشالی دنیا پیروز شدیم و آنان مجبور شدند در مقابل عزت ما کوتاه بیایند، زیرا‌ فهمیدند ملت ایران هرگز تحت سلطه استکبار جهانی نمی‌رود.

وی گفت:‌ به فرموده حضرت امام راحل ملتی که 17 شهریور و 15 خرداد را پشت سر گذاشته از محاصره اقتصادی باکی ندارد، پس مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

انتهای پیام/80012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول