اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ریگان:

وظیفه دولت رفع مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ریگان گفت: از وظایف اصلی دولتمردان رفع مشکلات اقتصادی مردم است.

وظیفه دولت رفع مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرگزار‌ی فارس از ریگان حجت‌الاسلام محمد شهرآبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان اظهار داشت:‌ یکی از مصادیق تقوا توکل بر خداوند است و در روایات ائمه معصوم (ع) توجه زیادی به این موضوع شده است‌.

وی ‌با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: تحریم‌ها نمی‌تواند این مردم را فلج کند، زیرا مردم توکل به خداوند متعال دارند، این فشارهای اقتصادی از اول بوده انسان‌های با توکل و با یک آرامش کامل از این گردنه‌ها می‌گذرند‌.

شهرآبادی ابراز داشت: از وظایف اصلی دولتمردان رفع مشکلات اقتصادی مردم است.

وی با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم هشت تصریح کرد: در این رزمایش بزرگ نیروهای سپاه پاسداران توان خود را به نمایش گذاشتند و دشمن از این توان به هراس آمده بود.

امام جمعه موقت ریگان ابراز داشت: نیروهای سپاه پاسداران در این رزمایش هواپیمای جاسوسی آمریکا را شکار کردند و این خود نشان از توانایی نیروهای ما و ناتوانی دشمن بود که یک بار دیگر دشمنان ما ‌مأیوس شدند‌.

وی با اشاره به هفته درختکاری گفت: یکی از مظاهر خلقت و جلوه‌های تجلی آفریدگار سرسبزی درختان است، درخت و سر‌سبزی‌ یک سند‌، یک پشتوانه‌ای برای حیات بشر است.

شهرآبادی با اشاره به موقعیت‌ ریگان و وزش توفان‌های شدید در این شهرستان افزود: همه مردم تلاش کنند در جلوی درب منازل و یا روستاهای خود یک درخت کاشت کنند.

وی با اشاره به روزهای پایانی سال از شهروندان خواست در جشن نیکوکاری حضوری فعال داشته باشند و به هم‌نوعان مستضعف خود کمک کنند. 

انتهای پیام/80014/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول