اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری:

تحمل فشار اقتصادی زمینه ارتقای اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌سازد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس اقتصاد مقاومتی را استفاده از داشته‌ها و تلاش برای توسعه آ‌نها عنوان کرد و گفت: تحمل فشار اقتصادی زمینه ارتقای اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌سازد.

تحمل فشار اقتصادی زمینه ارتقای اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت ظهر امروز همایش دانشجویی مددجویان زیر‌پوشش کمیته امداد کهگیلویه در سالن اداره ارشاد دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در این همایش با تبیین فلسفه انقلاب اسلامی در کمک به محرومین و حمایت از مستضعفین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی یکی از رموز تداوم و پایداری نظام در برابر سلطه سلطه جهانی است چرا که امام راحل نهضت را به نام محرومین کلید زد و با محرومین و مستضعفین پیوند داد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: طراحی نظام توسط امام خمینی (ره) به گونه‌ای شکل گرفت که نهادهای مقدس و با ارزشی چون کمیته امداد، بنیاد شهید و امور ایثارگران در دل اقشار نظام ریشه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت همین اقشار با تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از آرمان‌های امام، امید دشمنان قسم خورده نظام را ناامید می‌کنند.

بزرگواری، حرکت امام در تأسیس کمیته امداد را آموزه‌ای از قرآن دانست و ابراز داشت: امام خمینی به حرکت مستضعفان عالم جان بخشید.

بزرگواری زمان‌شناسی را اساس پایداری انقلاب خواند و اذعان داشت: در هر برهه از زمان باید هوشیار باشیم و اگر موقعیت را درک نکنیم دشمن بر ما چیره می‌شود.

بزرگواری با تبیین دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی(ره)، پیشرفت علمی، فرهنگی مددجویان را مرهون خدمات این نهاد دانست و گفت: نخبگان در استان‌های محروم و به خصوص شهرستان‌های ما در کشور سرآمد هستند که بخشی از آن مدیون خدمات کمیته امداد است.

این نماینده مجلس با بیان این‌که مددجویان کمیته امداد فرزندان فکری امام (ره) هستند، خطاب به دانشجویان تحت حمایت بیان کرد: از این‌که مددجوی کمیته امداد هستید نباید احساس حقارت داشته باشید بلکه باید بر خود ببالید که حاصل تولید فکر امام (ره) هستید.

بزرگواری در ادامه افزود: در این شرایط اقتصادی باید فرامین رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و به تقویت اقتصاد مقاومتی بپردازیم.

وی اقتصاد مقاومتی را استفاده از داشته‌ها و تلاش جهت توسعه آن‌ها عنوان کرد و گفت: تحمل فشار اقتصادی زمینه ارتقای اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌سازد.

نماینده مجلس نهم در بخش دیگری از سخنان خود فرهنگ مصرف را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: ریخت و پاش‌های اضافی به اقتصاد خانواده ضرر می‌زند و باید فرهنگ درست مصرف کردن را بیاموزیم.

وی ابراز کرد: در شرایط حساس اقتصادی و اوضاع بازار، اگر بر اساس آموزه‌های اسلام مصرف نکنیم ضرر کرده‌ایم.

انتهای پیام/82008/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول