اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله جوادی آملی:

کارخانه‌های اسلحه‌سازی غرب با وجود مشکلات اقتصادی سه شیفته کار می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: با وجود اینکه در بسیاری از کشورها صحبت از فشار اقتصادی است اما کارخانه‌های اسلحه سازی و آدم کشی آن‌ها سه شیفته کار ‌می‌کنند.

کارخانه‌های اسلحه‌سازی غرب با وجود مشکلات اقتصادی سه شیفته کار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه وظیفه تامین امنیت به عهده همه مردم است و امنیت دینی در سایه ایمان حاصل می‌شود اظهار داشت: اصل اول امنیت آرمانی در سایه ایمان است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اداره هفت میلیارد انسان در روی کره زمین برای امام زمان (عج) در صورتی که ظهور کند کار سختی نیست، افزود: در بسیاری از کشورها صحبت از فشار اقتصادی است اما کارخانه‌های اسلحه سازی و آدم کشی آن‌ها سه شیفته کار ‌می‌کنند، این یعنی عقل کار نمی‌کند و نعمت‌های خداوند متعال را صرف آدم کشی می‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم اصل دوم را کمک الهی به اندازه نیاز مردم دانست و گفت: اصل سوم در صورتی است که ما ندانیم فیض کجا نازل می‌شود، کی لازم می‌شود، یا بدانیم و خود را در معرض آن قرار ندهیم، از فیض الهی محروم هستیم.

وی افزود: گاهی در حرم، مسجد و نماز به انسان حالتی دست می‌دهد و حس روحانی دارد که یک مشکلی را از کسی حل کند، انسان باید در آن حال از خداوند بخواهد که آبروی نظام را حفظ کند.

آیت الله جوادی آملی گفت: موفقیت‌های ساختن ماهواره‌ها و مسائل موشکی فیض است و این مسئله نشانه قدرت، نعمت و آمادگی کشور است.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود به کشور افغانستان اشاره کرد و افزود: کشور افغانستان این قدرت را دارد که رو پای خود بایستد‌ برای اینکه مردمی غیور و فعال دارد؛ نفت و گاز ندارند اما تلاش و کوشش دارند و سخت کوش هستند.

وی در ادامه به هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و بیان داشت: به برکت روحانیت، قرآن و عترت دین، دشمنان هشت سال با تمام تلاش و کوشش خود نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشور را بگیرند.

آیت الله جوادی آملی بیان کرد: فردی که در خانه نشسته و با کامپیوتر حساب بانکی مردم را خالی می‌کند یک هوش کاذب دارد، اگر هوش صادق داشته باشد هم دنیا و هم آخرت را خواهد داشت و آن وقت خود و دیگران را به زحمت نمی‌اندازد.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول