اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس:

سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی، مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی برای رفع مشکلات اقتصادی ضروری است.

سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی، مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کند

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دولت آینده بیشترین برنامه‌ریزی و همت خود را باید برای سروسامان دادن به اوضاع اقتصادی به کار بگیرد تا بتوانیم وضعیت معیشتی مردم را در حد معقول در آینده سر و سامان دهیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد جامعه باید به صورت هماهنگ و با رعایت عدالت به سمت تعالی پیشرفت کند، افزود: تمام دولت‌های پس از انقلاب این هدف را دنبال می‌کردند و هر کدام نیز موفقیت‌ها و کاستی‌هایی داشتند بنابراین اولویت دولت آینده نیز باید این مسئله باشد و در این راه از سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی غافل نشود تا بتوانیم این مشکلات را به صورت اساسی برطرف کنیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی درباره تعاملات دولت و مجلس آینده نیز گفت: اگر اطلاع‌رسانی خوبی بر مبنای صداقت و دور از سیاسی‌کاری توسط دولتی انجام شود اکثریت نمایندگان مجلس با آن همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: هر دولتی که بر مبنای آرای مردم سر کار بیاید و دلسوزانه در چارچوب سیاست‌های نظام، سند چشم‌انداز 1404 و سال‌های باقیمانده از برنامه پنجم توسعه حرکت کند مجلس نیز با وی همراهی کرده و نقش خود را در همیاری با دولت به خوبی ایفا می‌کند.

دلیگانی تصریح کرد: به یقین نعمت مهمی که ما در کشور خود داریم و همانا هدیه الهی ولایت فقیه است هماهنگ‌کننده دولت و مجلس است و در هر جایی که این دو ارگان مشکلی پیدا کنند رهبر انقلاب رهنمودهایی برای راهگشایی ارائه می‌کنند تا این دو ارگان با هماهنگی و تعامل در راه اهداف متعالی کشور گام بردارند.

انتهای پیام/63008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول