اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

مسئولان با تمام توان با مفسدین اقتصادی برخورد کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: از مسئولان تقاضا می‌کنم حسب فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام توان با مفسدین اقتصادی برخورد کنند.

مسئولان با تمام توان با مفسدین اقتصادی برخورد کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد با مفسدین اقتصادی گفت: مسئولان ذیربط با هر کس و در هر مقامی که بخواهد با اقتصاد کشور و مردم سوء استفاده کند قانون مدار و بدون هیچگونه گذشتی باید برخورد کند.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها بر برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان اقتصادی تاکید داشته‌اند و بر این اساس لازم است مسئولان ذیربط با کسانی که رشد و توسعه اقتصادی انقلاب و نظام را نامطلوب و سوء استفاده می‌کنند و به‌دنبال چپاول از نظام هستند، باید برخورد قاطع و قانونی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین تصریح کرد: هرچند برخی از علت این گرانی‌ها تحریم است ولی بخش عمده‌ای از آن به لحاظ سوء مدیریت  و عدم برنامه‌ریزی مناسب است که باید با تدبیر این گرانی‌ها کنترل و این مشکلات از پیش پای مردم برداشته شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر از کسانی که در عرصه تجارت و بازار فعالیت می‌کنند خواست با یک برخورد مناسب اقتصادی به اقتصاد خانوارها کمک کنند تا مردم در این برهه از زمان بتوانند بر مشکلاتشان فائق آیند.

مسئولان باید گرانی‌ها را کنترل کنند

صفایی بوشهری تاکید کرد: مسئولان نخستین فردی هستند که در این عرصه باید تلاش کنند که گرانی‌ها را کنترل کنند تا از این عقبه اقتصادی عبور کنیم.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمن تهاجم اقتصادی خود را آغاز و فضای بین المللی سختی درست کرده است، افزود: مسئولان باید بکوشند حسب فرمان رهبر عزیز انقلاب اسلامی این مشکلات را برطرف کنند و همکاری مردم نیز در این عرصه بسیار مهم و با اهمیت است.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی که در عرصه‌های گوناگون حماسه آفریدند و به‌عنوان سرمایه اصلی انقلاب هستند، گفت: دشمن می‌خواهد با فشار اقتصادی آنان را از انقلاب خارج کند اما دشمن باید بداند مردم یک لحظه انقلاب، ولی امر مسلمین، آرمان‌های شهداء و مسئولان نظام را رها نخواهند کرد.

صفایی بوشهری با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام راحل بر رسیدگی بیشتر به خانواده‌های شهداء و ایثارگران بویژه در بحث استخدام فرزندان و سایر اعضاء خانواده آنان تاکید کرد.

انتخابات ایران آزادترین انتخابات دنیاست

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه در آستانه عید نوروز لازم است به نیازمندان بیش از گذشته توجه شود، افزود: از کمیته امداد امام خمینی و دست اندرکاران برگزاری جشن احسان و نیکوکاری تشکر و تقاضا می‌کنم مردم بیشتر در رسیدگی به خانواده‌های نیازمند بکوشند.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری پرداخت و با بیان اینکه در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز هستیم افزود: انتخابات در ایران در همه دوره‌ها یکی از بهترین و آزادترین انتخابات در دنیاست و بررسی صلاحیت کاندیدا یک اقدام دانش بنیان و صحیح و رسم در تمام دنیاست.

صفایی بوشهری با محکوم کردن جنایات جهان سلطه در به خاک و خون کشیدن شیعیان پاکستان تصریح کرد: متاسفانه جهان سلطه با این ترورها بسیاری از مردم مسلمان بویژه در کشورهای اسلامی را به خاک و خون می‌کشد تا به اهداف خود دست یابد.

انتهای پیام/66006/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول