اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان عنوان کرد

اصفهان میزبان رقابت‌های ووشو بانوان قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: اصفهان میزبان رقابت‌های ووشو قهرمانی بانوان کشور از تاریخ 10 تا 15 اسفندماه سال جاری است.

اصفهان میزبان رقابت‌های ووشو بانوان قهرمانی کشور

مرتضی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال فراهم کردن تدارک میزبانی از لحاظ خوابگاه ورزشکاران، اسکان و سایر شرایط برای رقابت‌های ووشو بانوان قهرمانی کشور که از تاریخ 10 تا 15 اسفندماه سال جاری در سالن 17 شهریور اصفهان برگزار می‌شود هستیم.

وی تصریح کرد: تمام رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان که در حدود 400 شرکت کننده می‌شوند در این مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان در ادامه به رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور در بخش مردان اشاره کرد و افزود: این مسابقات نیز از تاریخ 5 تا 10 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود و ووشوکاران اصفهانی نیز در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در این مسابقات هستند.

وی تأکید کرد: به منظور آمادگی هرچه بیشتر یک اردوی مشترک بین ووشوکاران اصفهانی و ووشوکارانی از استان چهارمحال بختیاری برگزار شد.

کیانی در ادامه به شناسنامه‌دار شدن مربیان ووشو استان اشاره کرد و افزود: این یک کار بسیار خوب است که بر اساس آن عملکرد مربیان شناخته می‌شود و با استفاده از این شناسنامه‌ها هیئت‌های ووشو شهرستان و استان آمار مربیان فعال خود را می‌توانند داشته باشند.

انتهای پیام/63020/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول