اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تلاش برای عضویت در تیم ملی ووشو

6 ووشوکار قمی در انتخابی تیم ملی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو استان قم از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم اعزامی هیئت ووشو استان قم به پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

6 ووشوکار قمی در انتخابی تیم ملی معرفی شدند

مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا نزدیک‌ترین رویداد مهم پیش روی ووشو کشورمان به شمار می‌رود و البته تیم ملی بعد از آن برای پیکارهای جهانی آماده می‌شود، انتخابی تیم ملی از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: وقتی بحث از اعزام تیم منتخب استان به پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پیش می‌آید، طبیعی است که حضور در این رقابت‌ها خواسته و هدف تمام ورزشکاران فعال در عرصه قهرمانی این رشته است، به همین خاطر مسابقات انتخابی را مهمترین ملاک گزینش آماده‌ترین‌ها قرار دادیم.

دبیر هیئت ووشو استان قم اضافه کرد: پیکار انتخابی تیم ووشو استان قم کمتر از سه ماه قبل با شرکت ووشوکاران باشگاه‌های مختلف برگزار شد و طی آن شاهد رقابت نزدیک و جذاب ووشوکاران مدعی اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بودیم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه مسابقات پیش روی ووشوکاران قمی، جنبه انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان دارد به همین خاطر مدعیان با انگیزه بالاتری برای موفقیت تلاش می‌کردند و این مهم موجب شد هم سطح رقابت‌ها بالاتر از قبل باشد و هم اینکه کار مربیان تیم منتخب استان برای گزینش آماده‌ترین‌ها راحت‌تر شود.

ادیب‌نژاد بیان کرد: در پیکارهای انتخابی چهره‌های خوب و مستعدی را شناختیم اما در نهایت نفراتی که توانستند در اوزان مختلف مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص بدهند، به منظور تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم منتخب هیئت ووشو قم به اردو دعوت شدند.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری پیکارهای ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ابراز کرد: این رقابت‌ها قرار است طبق برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو کشورمان در روزهای ششم تا نهم اسفند ماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار شود.

دبیر هیئت ووشو استان قم اضافه کرد: تیمی که قرار است به عنوان نماینده هیئت ووشو قم در این رقابت‌ها حضور یابد در اوزان منفی 52، 60، 65، 70، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم تمرین می‌کند و امید زیادی به کسب موفقیت در جدال با حریفان داریم.

وی عنوان داشت: بر این اساس مرتضی خدابنده لو، امیر نجفی‌پور، جواد ابراهیم‌پور، وحید علیزاده، مهدی کرد ارشاد و مهدی ادیب‌نژاد به رقابت‌های انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول