اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

تیم ووشو بانوان قزوین عازم رقابت‌های قهرمانی کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم ووشو بانوان استان قزوین با ترکیب پنج ورزشکار عصر امروز عازم رقابت‌های قهرمانی کشور شد.

تیم ووشو بانوان قزوین عازم رقابت‌های قهرمانی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بانوان ووشوکار استان در رده سنی بزرگسالان با ترکیب لاله عزیزی‌، زهره آماره‌، آزیتا نوروزپور‌، مهدیه ارجمندی و زهرا شمسینی از جمله بانوان ووشوکار قزوینی هستند که تیم ووشوی بانوان بزرگسالان استان قزوین را در رقابت‌های قهرمانی کشور همراهی می‌کنند‌.

رقابت‌های ووشوی بانوان بزرگسالان کشور با حضور بیش از 200 ووشوکار از 30 استان کشور در دو بخش تالو و ساندا به مدت دو روز به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

عزیزی‌، آماره‌، نوروزپور، و ارجمندی در بخش ساندا و در شمسینی در بخش تالو از جمله بانوان ورزشکاری هستند که ترکیب تیم ووشوی بزرگسالان استان را در رقابت‌های قهرمانی کشور تشکیل می‌دهند‌‌.

ووشوکاران تیم ووشوی بانوان استان قزوین در حالی به مصاف رقیبان خود خواهند رفت که هفته گذشته تیم‌های رده سنی بانوان این استان هم در رده سنی نونهالان‌، نوجوانان و جوانان عازم رقابت‌های قهرمانی کشور شده بودند و توانسته بودند در دو رده سنی افتخار‌آفرینی کنند‌.

مهدخت یونسی بانوی ورزشکار ارزنده استان قزوین در جریان برگزاری این مسابقات در فرم تایچی‌جین با کسب عنوان نایب‌قهرمانی و گرفتن مدال نقره جواز حضور در اردوی تیم ملی بانوان کشورمان را به دست آورد.

این افتخار در حالی برای ورزش بانوان استان قزوین در رشته ورزشی ووشو رخ داد که فاطمه اکبرزاده دیگر ووشوکار نونهال استان هم علی‌رغم اینکه درخشش قابل توجهی را از خود در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور به نمایش گذاشت‌، اما در نهایت با کسب عنوان چهارمی به کار خود پایان داد‌.

البته به نظر می‌‌رسد بانوان ووشوکار بزرگسال استان با  تمرینات منظمی که در ماه‌های اخیر پشت سر‌گذاشته‌اند می‌توانند روند مناسبی را از خود بر جای بگذارند و بتوانند در بخش‌های تالو و ساندای رقابت‌های قهرمانی کشور باز هم برای این رشته ورزشی افتخار‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول