اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشوی استان قم خبر داد

اعزام بانوان ووشوکار قمی به رقابت‌های قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشوی استان قم از اعزام بانوان ووشوکار قمی به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

اعزام بانوان ووشوکار قمی به رقابت‌های قهرمانی کشور

مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی در هر دو بخش آقایان و بانوان در اسفند ماه پیش روی ووشوکاران قمی قرار دارد و سعی می‌کنیم تیم‌هایی قوی و آماده متشکل از برترین‌های ووشو قم را روانه این پیکارها کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی کشور محل حضور تمام چهره‌های سرشناس ووشو کشور است و البته انتخابی تیم ملی بودن نیز مزید بر علت شده است تا شاهد رقابت نزدیک ووشوکاران شاخص و نامدار کشور باشیم، از قم نیز چهره‌های مطرح راهی این رقابت‌ها می‌شوند.

دبیر هیئت ووشو استان قم افزود: حضور در عرصه رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مهمترین انگیزه تمام ورزشکاران این رشته در باشگاه‌های مختلف است که سختی‌ها و فشار زیاد تمرینات را تحمل می‌کنند تا آمادگی خود را نشان دهند به همین خاطر مسابقات انتخابی استان نیز برگزار شد.

وی یادآور شد: رقابت‌های انتخابی با دعوت از ووشوکاران تمام باشگاه‌های فعال استان برگزار شده است و در حال حاضر نفرات برتر انتخابی در اردوی آماده‌سازی تیم استان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به سر می‌برند.

ادیب‌نژاد تصریح کرد: این انتخابی در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شده است و ووشوکاران منتخب زیر نظر مربیان خود در حال حاضر به تمرین می‌پردازند در حالی که میزبان و زمان برگزاری پیکارهای ووشو قهرمانی کشور نیز مشخص شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان میزبان مسابقات ووشوی بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خواهد بود، ابراز کرد: این رقابت‌ها اسفند ماه برگزار می‌شود و زمان زیادی به اعزام تیم ووشو بانوان قم باقی نمانده و این تیم آخرین مراحل آماده‌سازی خود را برگزار می‌کند.

دبیر هیئت ووشو استان قم اضافه کرد: رقابت‌های این دوره از روز شنبه یازدهم اسفند ماه با جدال ووشوکاران مدعی در اوزان 9 تا 12 سال، 12 تا 15 سال و 15 تا 18 سال آغاز می‌شود و سپس رقابت‌های رده سنی بزرگسالان ووشو انتخابی تیم ملی بانوان انجام می‌شود که امید زیادی نسبت به تیم اعزامی بانوان قم وجود دارد که با دست پر از این مسابقات باز گردد.

انتهای پیام/78002/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول