اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین:

برای اجرای طرح روکش آسفالت معابر قزوین بیش از هشت میلیارد هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: امسال برای اجرای طرح روکش آسفالت معابر فرعی منطقه سه شهرداری قزوین هشت میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

برای اجرای طرح روکش آسفالت معابر قزوین بیش از هشت میلیارد هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، ناصر گنجی با بیان اینکه کیفیت اجرای طرح روکش آسفالت معابر فرعی در سال جاری نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است، اظهار داشت: در سال جاری 45 هزار متر مربع از معابر فرعی روکش آسفالت شده است.

وی افزود: اجرای طرح روکش آسفالت معابر فرعی از جمله کوچه‌های پارس در محله لوازم‌ خانگی، کوچه‌های سلحشور در محله حافظیه، فضای پارکینگ بازارچه صدف در مینودر، کوچه‌های ایران 17، نرگس، انتظار چهار و 16 در سال جاری در دستور کار است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین بیان کرد: کیفیت اجرای طرح روکش آسفالت در سال جاری نسبت به سال گذشته کاملا متفاوت بوده، چراکه امسال برای اجرای این طرح مهم یک مشاور مخصوص برای نظارت اجرای طرح روکش آسفالت انتخاب شده است.

گنجی با اظهار اینکه با نصب و خرید کارخانه جدید آسفالت انتظار می‌رفت در اجرای طرح روکش آسفالت از نظر کیفیت شاهد تحول خوبی باشیم، ابراز داشت: امسال همچنین برای این طرح از مصالح مرغوب شن و ماسه استفاده شد.

وی عنوان کرد: اجرای این طرح با کیفیت مناسب یکی از خواسته‌های شهروندان است و برای جلب رضایت شهروندان مدیریت شهری هر ساله تلاش خود را می‌کند که به نحو احسن این طرح را اجرایی کند.

انتهای‌پیام/77012/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول