اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی بشرویه خبر داد

وجود 152 کیلومتر راه روستایی آسفالته در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه از وجود 152 کیلومتر راه روستایی آسفالته در این شهرستان خبر داد.

وجود 152 کیلومتر راه روستایی آسفالته در بشرویه

محسن زیبائیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: راه از مهم‌ترین سرمایه‌ها و زیرساخت‌های کشور و محور توسعه و آبادانی هر منطقه است که بهسازی و مناسب بودن آن نقش موثری در پیشرفت هر منطقه و شهرستانی دارد.

وجود 597 کیلومتر راه در شهرستان بشرویه

وی ادامه داد: در سطح شهرستان بشرویه 597.5 کیلومتر راه وجود دارد که از این میزان 346 کیلومتر راه روستایی بوده که از این میزان نیز 152 کیلومتر راه روستایی آسفالته و 194 کیلومتر راه روستایی خاکی است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه با بیان اینکه راه‌های این شهرستان 4.49 درصد از راه‌های استان خراسان جنوبی را تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: شهرستان بشرویه 20 روستای بالای 20 خانوار دارد که تمام این روستاها از نعمت راه آسفالته برخوردار هستند و در این شهرستان روستای بالای 20 خانوار که فاقد راه آسفالته باشد، نداریم.

هزینه 6 میلیاردی برای راه روستای سرند به خداآفرید شهرستان بشرویه

زیبائیان از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام به احداث و آسفالت راه روستایی سرند به خداآفرید این شهرستان اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی این راه روستایی به طول پنج کیلومتر با اعتبار 6 میلیارد ریال آغاز شده که چهار کیلومتر آن آسفالت و به بهره‌برداری رسیده و یک کیلومتر باقیمانده به دلیل عدم جذب اعتبار ناتمام مانده است و در صورت جذب اعتبار تا پایان سال مالی 91 به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی متذکر شد: به منظور رفع نقاط حادثه‌خیز، ایمن‌سازی تقاطع رقه و کمربندی بشرویه با اعتبار 2 میلیارد ریال، ساماندهی ورودی و خروجی شهرک امام خمینی (ره) و تامین روشنایی سه راهی بشرویه با همکاری مدیریت توزیع برق شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه اذعان داشت: همچنین تعریض پل بزرگ محور سه‌راهی ارسک برای حذف پیچ خطرناک و اصلاح قوسی پیچ اصفاک با هزینه‌کرد 500 میلیون ریال اجرا شده است.

زیبائیان اذعان داشت: در حال حاضر 27 هزار تابلو هشدار ‌دهنده اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی در محورهای شهرستان نصب شده که هر ساله اعتباری به منظور تامین این علائم در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/69006/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول