اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

رایزنی برای آسفالت معابر شوشتر / آمادگی شوشتر برای پذیرایی از گردشگران

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از آغاز رایزنی با برخی نهادهای اجرایی در کشور برای آسفالت معابر شهری خبر داد و گفت: موافقت شورای اسلامی شهر و فرماندار شوشتر در این باره اخذ شده است.

رایزنی برای آسفالت معابر شوشتر / آمادگی شوشتر برای پذیرایی از گردشگران

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش در پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اظهار کرد: برای آسفالت معابر شوشتر در سال‌ جاری اعتباری ویژه در نظر گرفته شده بود ولی به دلیل تخصیص کم اعتبارات در سال‌ مالی اجرای این پروژه با وقفه همراه شده است.

وی به دلیل نهایی نشدن اجرای این پروژه از ذکر نام این نهادهای اجرایی خودداری کرد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها با برخی نهادهای اجرایی در کشور رایزنی شده است که در صورت اخذ مجوزهای لازم معابر شهری شوشتر به صورت امانی آسفالت می‌شوند و پرداخت هزینه‌ها در چهار یا پنج سال انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آماده سازی شهرستان شوشتر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی به سرعت در حال انجام است و در این باره برنامه‌ریزی زیادی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر توانمندی مالی زیادی ندارد، خاطرنشان کرد: توانمندی مالی زیادی برای تغییرات کلی در سطح شهر شوشتر نداریم و تنها در راستای رفع مشکلات اساسی در سطح شهر در حال فعالیت هستیم.

*حضور گردشگران در شوشتر با جهش همراه خواهد بود

شهردار شوشتر اظهار کرد: در شرایط کنونی به دلیل بارندگی‌های بسیار مناسب زمستان سال‌ جاری حضور گردشگران در شوشتر با جهش همراه خواهد بود و به این دلیل باید کوشید تا شرایط برای استقبال از گردشگران مهیا شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در بخش اطلاع‌رسانی به گردشگران نیز مشارکت می‌کند، افزود: در صورتی که اطلاع‌رسانی از آثار تاریخی شوشتر وظیفه شهرداری نیست ولی شهرداری شوشتر در راستای کاهش مشکلات در این باره با چاپ بروشورهایی مشارکت خواهد کرد.

در تاکید کرد: شوشتر شهری تاریخی و باستانی است و آماده‌سازی آن برای استقبال از گردشگران در نوروز امری دشوار است زیرا باید برای این کار دستگاه‌های متعددی را همراه کرد.

شهردار شوشتر افزود: در بخش میراث فرهنگی در شوشتر دو متولی وجود دارد که ایجاد هماهنگی در این زمینه کاری دشوار است و به این دلیل تاکنون شهرداری به این حوزه وارد نشده است.

*برنامه‌ریزی از هفته‌های گذشته آغاز شده است

شهردار شوشتر عنوان کرد: از هفته‌های گذشته تلاش کرده‌ایم که مشکلات در نوروز سال گذشته را آسیب‌شناسی کنیم و از رخداد بار دیگر این مشکلات در سال‌ جاری جلوگیری کنیم.

وی افزود: از هفته آینده محله روبی در شوشتر در دستور کار قرار می‌گیرد و به این دلیل تا روزهای منتهی به نوروز بافت قدیم شوشتر پاکسازی خواهد شد.

انتهای پیام/72006/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول