اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو انجام شد

آغاز عملیات لکه‏گیری آسفالت معابر دماوند

خبرگزاری فارس: مسئول عمران شهرداری دماوند از آغاز لکه‏گیری، بهسازی و حذف ناهمواری‏های معابر هم‏زمان با فرا رسیدن سال جدید در سطح شهر دماوند خبر داد.

آغاز عملیات لکه‏گیری آسفالت معابر دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران و به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، محسن اسماعیل‏زاده اظهار داشت: عملیات لکه‏گیری معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال آغاز شده است.

وی، اجرای این طرح را در راستای برنامه‏های ستاد نوروزی شهرداری دماوند در قالب کمیته عمرانی اعلام کرد.

اسماعیل‏زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای پروژه عظیم و جهادی آسفالت در ابتدای سال‏جاری در مناطق اصلی و فرعی شهر، لکه‏گیری و آسفالت در برخی از معابر منطقه با هدف مناسب‏سازی سطوح کوچه‏ها و خیابان‏ها، پل‏های عرضی و ... در فاز نخست به اجرا رسیده است.

مسئول عمران شهرداری دماوند به اجرای این پروژه در بخش‏های مختلف شهری همچون خیابان‏ها و معابر اطراف میدان بسیج، برخی خیابان‏های فرعی بلوار شهید بهشتی و میدان قدس اشاره کرد.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی منطقه، این طرح در دو یا چند فاز به اجرا می‏رسد که تاکنون فاز نخست آن انجام شده و فاز دوم طرح نیز طبق برنامه‏ریزی صورت گرفته در مناطق فرعی و اصلی میدان و بلوار بعثت انجام می‏شود.

انتهای پیام/2568/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول