اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

بخشی از بلوار پیامبر اعظم(ص) هفته آینده آسفالت ریزی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به اجرای بلوار پیامبر اعظم (ص) گفت: این بلوار در بخش میدان معلم و پل سه سطحه در حال انجام است و ظرف یک هفته آینده آسفالت ریزی صورت می‌گیرد.

بخشی از بلوار پیامبر اعظم(ص) هفته آینده آسفالت ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد نادعلی در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان توسعه و عمران شهرداری با اشاره به احداث سطح میدان بزرگ امام خمینی در سال گذشته گفت: این پروژه در حال اجرا است که به صورت سه طبقه پارکینگ و دو طبقه تجاری در سطح زیرین احداث می‌شود.

وی افزود: سه طبقه پارکینگ آماده است و قرار است 16 آسانسور نیز در آن راه‌اندازی شود تا زائران به صورت مطلوب بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تصریح کرد: با راه‌اندازی این سه طبقه پارکینگ مشکل پارک خودرو در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر از بین می‌رود.

وی بیان داشت: در ایام نوروز که حجم ورود مسافر به قم زیاد می‌شود استفاده از این پارکینگ بسیار مطلوب بوده و مشکلات مسافران و زائران را برطرف می‌کند.

نادعلی در ادامه به بلوار پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز در دستور کار قرار دارد و از سمت جمکران نیز جدول گذاری‌ها در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بیان داشت: شش پیمانکار موضوع زیرگذرهای عابر پیاده را در دستور کار دارند که با عرض 10 متر احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: این بلوار در جبهه میدان معلم و پل سه سطحه در حال انجام است و ظرف یک هفته آینده آسفالت ریزی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول