اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح فاضلاب شوشتر:

کم‌کاری در ترمیم آسفالت معابر شهری را می‌پذیرم

خبرگزاری فارس: مجری طرح فاضلاب شوشتر گفت: کم‌کاری در بخش ترمیم ترانشه‌های حفاری شده در سطح شهر شوشتر را می‌پذیرم و در این باره از همه توان خود برای رفع مشکلات استفاده خواهیم کرد.

کم‌کاری در ترمیم آسفالت معابر شهری را می‌پذیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، رضا طافی‌زارع ظهر امروز در بازدید از برخی مناطق حفاری شده شهر شوشتر اظهار کرد: ترانشه‌های حفاری شده در سطح شهر شوشتر باید در اسرع وقت ترمیم شود و کم‌کاری در این باره را قبول دارم.

وی افزود: مشکلات در این باره بسیار زیاد شده است ولی مجبور به کار کردن در این پروژه هستیم و ناگزیر باید فعالیت این پروژه از سر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: تعطیلی این پروژه می‌تواند زیان‌های فراوانی را به استان و کشور از نظر زیان خواب سرمایه وارد کند و باید در این باره تلاش کرد تا در اسرع وقت مشکلات موجود برطرف شود.

*15 کیلومتر ترانشه ترمیم نشده وجود دارد

مجری طرح فاضلاب شوشتر خاطرنشان کرد: همه پیمانکاران طرح جامع فاضلاب شوشتر قول مساعد داده و تعهد داده‌اند که تا 15 اسفند ماه سال‌جاری همه ترانشه‌های موجود در خیابان‌های اصلی شوشتر را ترمیم کنند.

وی با اشاره به اینکه ترمیم ترانشه‌ها مشکل‌آفرین خواهد شد، تاکید کرد: در شرایط کنونی که هنوز انشعابات فرعی در برخی از مناطق شوشتر اجرا نشده است ترمیم آسفالت باعث دوباره‌کاری خواهد شد.

طافی‌زارع خاطرنشان کرد: قرار شده است تا پیمانکاران از توان خود به صورت شبانه‌روزی استفاده کنند تا در ایام نوروز برای مردم مشکل خاصی پیش نیاید و مهمانان نوروزی در شوشتر اوقات خوشی را سپری کنند.

*محکوم به فعالیت هستیم

مجری طرح فاضلاب شوشتر اظهار کرد: بیش از 400 میلیارد ریال اعتبار از محل اوراق مشارکت تامین شده است ولی تعطیلی پروژه در این شرایط یعنی بازگشت بودجه و کاهش اعتبارات فاضلاب شوشتر در آینده نزدیک که این مهم تنها به شوشتر صدمه وارد می‌کند.

طافی‌زارع افزود: از همه توان خود برای افزایش رضایتمندی مردم شوشتر استفاده خواهیم کرد و به این دلیل نظارت بر پیمانکاران بسیار جدی‌تر و سخت‌گیرانه‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/72006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول