اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

اختصاص 5 هزار تن آسفالت برای روکش جاده ترانزیتی زنجان - ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به بهسازی و انجام روکش‏های آسفالتی در جاده‏های استان گفت: 5 هزار تن آسفالت برای بهسازی و روکش جاده ترانزیتی زنجان - ابهر استفاده شده است.

اختصاص 5 هزار تن آسفالت برای روکش جاده ترانزیتی زنجان - ابهر

کلیم‏الله وثوقی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در سال‌جاری اقدامات مناسبی برای بهسازی و انجام روکش‏های آسفالتی در استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به جاده ترانزیتی زنجان به ابهر، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری با اقدامات مناسب حجم آسفالت نسبتاً مناسبی برای این محور در نظر گرفته شد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به نوع و ضخامت آسفالت به کارگیری شده در این محور اشاره کرد و گفت: آسفالت مورد استفاده در این محور از نوع توپکای پنج سانتیمتری است.

وی با بیان اینکه جاده ترانزیتی زنجان به ابهر دارای اهمیت است، افزود: اقدامات مناسبی برای بهسازی و روکش در این محور صورت گرفته است.

وثوقی به میزان انجام بهسازی و روکش در محور ترانزیتی زنجان به ابهر اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 39 کیلومتر از این محور مورد بهسازی و روکش قرار گرفته است.

مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان با بیان اینکه رسیدگی به کیفیت جاده‏های استان دارای اهمیت بسیاری است، افزود: مدیریت راهداری استان تلاش لازم برای بهبود کیفی جاده‏های استان خواهد داشت.

وی وضعیت فعلی جاده‏های استان زنجان را مناسب عنوان کرد و یادآور شد: اهداف برنامه‏ریزی شده برای جاده‏های استان زنجان به شکل مناسبی در حال انجام است.

وثوقی توسعه دوربین‏های نظارت تصویری در مدیریت راه‏های استان زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیریت راه‏های استان به دوربین‏های تصویری مجهز شده است.

*30 کیلومتر از جاده ترانزیت زنجان به میانه بهسازی و روکش شده است

مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان به روکش مقطعی جاده ترانزیت زنجان به میانه اشاره کرد و گفت: 30 کیلومتر از این محور بهسازی و روکش شده است.

وی به میزان مصرف آسفالت در این محور اشاره کرد و اظهار داشت: یک‌هزار و 500 تن آسفالت در این محور مورد استفاده قرار گرفته است.

وثوقی به نوع و ضخامت آسفالت مورد استفاده شده در این محور اشاره کرد و یادآور شد: آسفالتی که در این محور استفاده شده از نوع توپکای پنج سانتیمتری است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول