اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

آسفالت 21 کیلومتر از راه‌های روستایی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی بویین زهرا گفت: از ابتدای امسال تاکنون 21 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان بویین زهرا بهسازی و آسفالت شده است.

آسفالت 21 کیلومتر از راه‌های روستایی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، نبی‌الله آذربایجانی رئیس اداره راه و شهرسازی بویین زهرا با اعلام این مطلب اظهار داشت: محورهای روستایی بندسر  - سراوجین ،ینگه - کهریز، طزرک، حاجی عرب – چلمبر و رودک – رستم آباد در مجموع به طول 21 کیلومتر از جمله مسیرهایی است که طی 10 ماه امسال در شهرستان بویین زهرا آسفالت شده است.

به گفته آذربایجانی شهرستان بویین زهرا هم‌اکنون 600 کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان تاکنون بیش از 320 کیلومتر آن بهسازی و آسفالت شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بویین زهرا در ادامه با ارائه گزارشی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این اداره در 10 ماه امسال بیان داشت: به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه راه‌ها در این مدت  160 اخطاریه به متخلفان ابلاغ شده که از این میزان 31 مورد آن به پیگیری قضایی و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز منجر شده است.

وی 200 متر مکعب بتن‌ریزی ابنیه فنی و بیش از چهار هزار و 400 متر مربع لکه‌گیری محورهای مواصلاتی را از دیگر فعالیت‌های انجام شده اعلام و اضافه کرد: همچنین به منظور ایمن‌سازی جاده‌ها هشت تقاطع روستایی و مدارس حاشیه راه‌ها ساماندهی، چهار دستگاه پل کوچک تعمیر و 788 متر مربع حریم راه‌ها آزادسازی شده است.

آذربایجانی میزان خط کشی محورهای مواصلاتی شهرستان بویین زهرا در این مدت را 40 کیلومتر اعلام و تصریح کر: نصب چهار کیلومتر گاردریل، ایجاد چهار کیلومتر شیار لرزاننده و نصب چهار هزار و 500 عدد علایم راهنمایی و هشدار دهنده از دیگر فعالیت‌های ایمن سازی جاده‌ای در این شهرستان بوده است.

این شهرستان با دارا بودن 220 کیلومتر راه شریانی و 600 کیلومتر راه روستایی در کریدور شمال، جنوب و شمال‌غرب در مرکز کشور قرار دارد.

انتهای پیام/2667/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول