اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان خبر داد

افتتاح کارخانه 120 تنی آسفالت در زاهدان

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان از افتتاح کارخانه 120 تنی آسفالت در زاهدان خبر داد.

افتتاح کارخانه 120 تنی آسفالت در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عبدالعزیزجمعه‌زاده ظهر امروز طی جلسه‌ای در زمینه پروژه‌ها و طرح‌های قابل افتتاح شهرداری زاهدان اظهار داشت: شهرداری زاهدان در راستای نهضت خدمت رسانی به مردم تلاش کرده است تا با انجام پروژه‌های خود سبب جلب رضایت نسبی شهروندان زاهدانی شود.

وی افزود: در گرامیداشت دهه فجر 124 طرح و پروژه شهرداری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان ادامه داد: این پروژه‌ها که با صرف اعتباری حدود 93 میلیارد ریال افتتاح و تقدیم شهروندان خواهد شد در قالب فعالیت‌های مختلفی اعم از پیاده روسازی، آسفالت معابر، پارک‌ها و فضای سبز و سایر خدمات عمرانی صورت گرفته است.

جمعه‌زاده بیان کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در این دهه مبارک، بهره‌برداری از کارخانه 120 تنی آسفالت با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال و بهره‌برداری از پارک بزرگ البرز در زیباشهر زاهدان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال و فاز دوم پارک یاس در بلوار شهید مطهری است.

وی با اشاره به توسعه عدالت محوری خدمات در نقاط مختلف شهر زاهدان بیان داشت: برای این منظور تعدادی پارک محله‌ای در نقاط مختلف و حاشیه‌ای شهر نیز به بهره‌برداری خواهند رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان با اینکه موضوع حفظ و گسترش فضای سبز در شهر زاهدان بسیار حائز اهمیت است گفت: با توجه به اقلیم منطقه‌ای و سایر مشکلات موجود توانسته‌ایم در بحث فضای سبز اقدامات خوبی را انجام دهیم که در این میان می‌توان به پروژه احداث پارک 8 هکتاری سرداران شهید که دارای پیشرفت فیزیکی حدود 80 درصدی است نام برد.

جمعه‌زاده یادآور شد: علاوه بر افتتاح پروژه‌های شهرداری در دهه فجر، کلنگ آغاز عملیات‌های اجرایی تعدادی دیگر از پروژه‌های شهرداری نیز به زمین خواهد خورد.

وی افزود: کلنگ‌زنی پروژه ساختمان شورا و شهرداری و احداث میدان سربازان گمنام در زیباشهر و همچنین احداث بوستان ولایت با 130 هکتار وسعت از دیگر اقدامات شهرداری زاهدان است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زاهدان اضافه کرد: پس از اتمام پروژه بزرگ بوستان ولایت که در آن تمامی جنبه‌ها و امکانات مورد نیاز از جمله امکانات رفاهی، ورزشی، فضای سبز و غیره پیش‌بینی شده است، شاهد یک تحول شگرفی در بحث فضای سبز شهری خواهیم بود.

جمعه‌زاده از شهروندان زاهدانی خواست: با توجه به وجود مشکلات فراوان در مسیر ارائه خدمات در حفظ و نگهداری امکانات و خدمات ارائه شده، با شهرداری همکاری کنند.

انتهای پیام/75006/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول