اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اعلام کرد

آسفالت 257 کیلومتر راه روستایی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از آسفالت 257 کیلومتر راه روستایی در این استان خبر داد.

آسفالت 257 کیلومتر راه روستایی در کردستان

محمدصادق وجدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: راه و شهرسازی کردستان رتبه اول افتتاح پروژه‌های روستایی استان در سال جاری را به خود اختصاص داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان خاطرنشان کرد: در تیرماه امسال 100 کیلومتر راه روستایی آسفالته با اعتبار 220 میلیارد ریال در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در جریان افتتاح هم‌زمان پروژه‌های روستایی کشور توسط رئیس جمهوری، 157 کیلومتر دیگر راه روستایی در کردستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته وجدی، افتتاح این میزان راه در قالب 67 پروژه بهسازی و آسفالت صورت گرفت که اعتباری حدود 590 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان تصریح کرد: امسال در مجموع 257 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 810 میلیارد ریال در استان بهسازی و آسفالت شده که رکوردی جدید در عملکرد این اداره‌کل در این بخش است.

وی همچنین از تجهیز ناوگان راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان کردستان به ماشین‌آلات جدید خبر داد.

وجدی عنوان کرد: تعداد یک دستگاه برف‌‌‌خور و پنج دستگاه لودر تهیه شده و سه دستگاه از کامیونت‌های ایسوزو این بخش به اتاق و امکانات موردنیاز در امر راهداری تجهیز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان افزود: در مجموع از محل اعتبارات رهبری به ارزش ریالی 15 میلیارد و 300 میلیون ریال ماشین‌آلات به جمع ماشین‌آلات موجود راه و شهرسازی کردستان افزوده شد.

وی در پایان بیان داشت: ماشین‌آلات سالم از جمله مهم‌ترین نیازهای راهداری است که در چند سال اخیر با تلاش‌های صورت گرفته نسبت به نوسازی و تجهیز ناوگان راهداری اقدامات خوبی انجام گرفته، اما با این حال نیاز این اداره‌کل به ماشین‌آلات بیش از این‌ها است که امید است با تخصیص و جذب اعتبارات لازم در سال‌های آینده بتوانیم در راستای نوسازی ماشین‌آلات موجود گام‌های مهمی برداریم.

انتهای پیام/79002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول