اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

هفت روستای لنگرود دارای راه آسفالته شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، پروژه راه‌های روستایی در هفت روستای لنگرود به بهره‌برداری رسید.

هفت روستای لنگرود دارای راه آسفالته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، رئیس بنیاد مسکن لنگرود عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های راه روستایی این شهرستان با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: پروژه‌های راه‌های روستایی در هفت روستای لنگرود با اعتباری معادل یک‌ میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا کریمی با اشاره به اینکه در روستای «بالا محله پاپکیاده» به طول یک کیلومتر آسفالت و زیرسازی انجام گرفته است، افزود: در روستای سیگارود لنگرود نیز 500 متر زیرسازی انجام شده است.

وی، لوله‌گذاری به طول 70 متر در روستای سالکویه لنگرود و نیز زیرسازی و آسفالت به طول سه کیلومتر و پیاده روسازی به مساحت 700 متر مربع با جدول کانیو به طول 250 متر طول را از جمله اقدام‌های صورت گرفته در روستای سیگارود عنوان کرد.

به گفته این مسئول، در روستای لیلا کوه لنگرود نیز یک‌ هزار و 300 متر زیرسازی آسفالت انجام گرفته و در روستای دیوشل لنگرود یک هزار و 500 متر مربع کف‌سازی سنگی و جدول‌سازی به بهره‌برداری رسیده است.

وی زیرسازی و آسفالت روستای پایین قاضی محله (یعقوبیه) لنگرود را از دیگر پروژه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: در این روستا یک ‌هزار و 300 متر آسفالت و زیرسازی و نیز 500 متر طول جدول کانیو انجام گرفته است.

کریمی، به یک ‌هزار متر زیرسازی و آسفالت در روستای «کفش‌کن محله» لنگرود با 100 متر حصارکشی اشاره کرد و متذکر شد: متولی انجام این پروژه‌ها بنیاد مسکن لنگرود بوده است.

انتهای پیام/84002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول