اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

تنگ نظری آفت شورا / سال آینده دغدغه آسفالت به حداقل می‌‌رسد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: تنگ نظری‌ها در انجام وظیفه شورا و شهرداری مهمترین آفتی است که این مجموعه‌ها را تهدید می‌کند.

تنگ نظری آفت شورا / سال آینده دغدغه آسفالت به حداقل می‌‌رسد

سالار شاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مهمترین مشکل شوراها مشکل ساختاری است و به رغم آنکه هفت اصل قانون اساسی در بردارنده وظایف و اختیارات شوراست اما تاکنون نتوانستیم مدیریت واحد شهری را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از سال‌ها توقف در اجرای اصل شوراها این مجموعه‌ها شکل گرفته ولی تاکنون نتوانسته است به شکل مناسب و شایسته وظایف خود را انجام داده و با برخی تنگ نظری‌ها و چالش‌ها مواجه بوده است.

سخنگوی شورای شهر اردبیل ضرورت اعمال مدیریت واحد شهری را یادآور شد و گفت: کشوری به مانند پاکستان که 30 سال پیش این مدیریت واحد را تحقق بخشیده است در مسیر مطالبات مردمی و تحقق اقدامات یکپارچه شهری حرکتی مثبت و سازنده داشته است.

توسعه دو پارک میر‌اشرف و سربند در اردبیل

شاکر به توسعه فضای سبز به میزان 20 هکتار در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: پارک میر‌اشرف و سربند در منطقه اطراف اردبیل در حال اجراست که امیدواریم سال آینده به بهره‌برداری برسد.

این مسئول از نصب المان میدان وحدت، ماکت F14 و یادمان خلبان جدی در میدان ایثار اردبیل با 200 میلیون تومان سرمایه‌گذاری خبر داد.

جذب 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

سخنگوی شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: در این حوزه 200 تا 300 میلیارد تومان ظرف پنج سال آینده برنامه‌ریزی کار عمرانی و اجرایی انجام شده که 10 درصد آن نیز در حال حاضر تحقق یافته است.

شاکر حضور و مشارکت سرمایه‌گذاران را زمینه‌ساز رونق اقتصادی و اشتغال دانست و تصریح کرد: با درایت شورای سوم تنگ نظری‌ها در این زمینه به حداقل رسیده است.

افزایش دو برابری آسفالت‌ریزی در اردبیل

وی ادامه داد: شهرداری به رغم کمبود منابع مالی در تهیه، تولید و پخش آسفالت نسبت به سال گذشته دو برابر و حدود 230 هزار تن تولید داشته است.

سخنگوی شورای شهر اردبیل کیفیت آسفالت تولید و پخش شده را مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: راه‌اندازی فاز دوم کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل دغدغه‌ها را در این زمینه به حداقل رسانده است.

شاکر به هزینه‌کرد 25 میلیارد تومانی در این حوزه اشاره کرد و یادآور شد: سال 92 نیز تصمیم داریم این تولید را به 250 هزار تن ارتقا دهیم که امیدواریم با این حرکت دغدغه آسفالت معابر شهری به حداقل برسد.

این مسئول در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل از همکاری و مساعدت مسئولان و دستگاه‌های خدمات‌رسان در همراهی با شهرداری و شورا قدردانی کرد و گفت: ما مصمم هستیم تا روز آخر خدمتگزاری در دور سوم شورا در خدمت شهروندان باشیم و قطعاً سایه انتخابات بر عملکرد شوراها تاثیری نخواهد داشت.

انتهای پیام/62005/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول