اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین خواستار شد

تعیین مکانی برای برپایی غرفه‌های لباس‌های اسلامی در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید در شهر قزوین مکانی برای برپایی غرفه‌های لباس‌های ایرانی و اسلامی با هدف آشنایی شهروندان قزوینی با این لباس‌ها تعیین شود.

تعیین مکانی برای برپایی غرفه‌های لباس‌های اسلامی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین خاکساران در نود و هفتمین نشست شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات مردمی این شورا با حضور مجموعه مدیریت شهری با رویکرد بررسی بودجه 92 برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان مربوطه اقدامات لازم را در تعیین مکانی برای برپایی غرفه‌های لباس‌های ایرانی و اسلامی در شهر قزوین با هدف آشنایی شهروندان قزوینی با این لباس‌ها انجام دهند تا این غرفه‌ها در این شهر به زودی برپا شوند.

وی با اشاره به اینکه در تعیین مکان برای برپایی غرفه‌های لباس‌های ایرانی و اسلامی در شهر قزوین با مشکلاتی از جمله عدم حمایت مسئولان مربوطه مواجه بودیم، اذعان داشت: امیدواریم در سال 92 با حمایت‌های لازم این مسئولان این غرفه‌ها در قزوین برپا شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از اهمیت والایی برخوردار است، ابراز داشت: باید سیاست کلی برگزاری برنامه‌های این سازمان در زمان‌های مناسب دیگری مورد بررسی قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قزوین نباید از برنامه‌های ورزشی غافل شد چراکه ورزش موجب افزایش سلامت، نشاط و شادابی شهروندان می‌شود، اظهار داشت: باید سازمان فرهنگی ورزشی با تدوین برنامه‌های ورزشی مطلوب جوانان و نوجوانان قزوینی را به ورزش کردن تشویق کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار شد: اگر قرار است کمیسیون فرهنگی حداقل نظارتی بر مصوبات برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین داشته باشد، باید این برنامه‌ها با هماهنگی این کمیسیون صورت گیرد.

اولویت‌بندی برنامه‌های فرهنگی در قزوین

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین متذکر شد: اجرای برخی از برنامه‌های فرهنگی متأسفانه بازخورد مطلوبی در شهر قزوین ندارد و در این راستا باید برای جلوگیری هزینه‌ها از اجرای آن در شهر خودداری کرد.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های فرهنگی در شهر قزوین اولویت‌بندی شود، ابراز داشت: با تحقق این امر می‌توان برنامه‌هایی که از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، سریع‌تر برگزار کرد تا از نتایج مثبت آن شهروندان قزوینی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول