اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعت 21 شنبه

نخستین نمایشگاه مد و لباس گلستان پایان می‎یابد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: نخستین نمایشگاه مد و لباس استان شنبه‌شب ساعت 21 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به کار خود پایان می‎دهد.

نخستین نمایشگاه مد و لباس گلستان پایان می‎یابد

علی کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این نمایشگاه به همراه جشنواره از بیست و هشتم بهمن ماه 1391 با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان فعالیت خود را آغاز کرد. 

وی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره نیز سوم اسفندماه جاری با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و با وجود پایان کار جشنواره مد و لباس، نمایشگاه آن تا پنجم ماه جاری به کار خود ادامه می‎دهد.

150 اثر از مجموع 600 اثر برای نمایش پذیرفته شدند

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: این جشنواره و نمایشگاه با استقبال طراحان و تولیدکنندگان و مردم استان مواجه شد.

کبیر تصریح کرد: حدود 600 اثر شامل طرح و تولید در بخش‎های مانتو اجتماع، مانتو مجلسی و پوشش سر و چادر به دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس گلستان واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال شد.

به گفته وی، با نظر هیئت داوران 150 اثر از مجموع 600 اثر فوق برای نمایش در نمایشگاه پذیرفته شدند که در زمان برگزاری نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفتند.

آثار پذیرفته شده، در نمایشگاه ملی مد و لباس فجر به نمایش در می‎آیند

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار داشت: از مجموع 150 اثر پذیرفته شده فوق نیز 12 اثر به عنوان آثار برتر جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

کبیر اضافه کرد: 150 اثر پذیرفته شده در جشنواره و نمایشگاه مد و لباس گلستان از دهم تا بیستم اسفندماه 1391 در نمایشگاه ملی مد و لباس فجر به نمایش در می‎آیند.

وی تصریح کرد: استقبال مردم استان از این نمایشگاه به گونه‎ای بود که 500 نفر متقاضی تولید آثار این نمایشگاه شدند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه استقبال مردم از نخستین نمایشگاه مد و لباس استان رو به افزایش است، پیش‎بینی کرد که طبق تجربیات قبلی در ساعات پایانی نمایشگاه با ازدحام جمعیت مواجه شویم.

انتهای پیام/2307/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول