اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

جشنواره لباس فراخوان انتخاب شخصیت جوانان است + تصاویر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس در تالار فخرالدین اسعد گرگانی فراخوان انتخاب پوشش مناسب متناسب با شخصیت ارزشمند جوانان است.

جشنواره لباس فراخوان انتخاب شخصیت جوانان است + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری در جلسه هماهنگی با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برای برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس در استان اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این رویداد مهم فرهنگی دعوت از تولیدکنندگان و طراحان برای ارائه پوشش شایسته و منطبق با موازین اسلامی به ویژه برای بانوان است.

وی افزود: تقویت فرهنگ اسلامی ـ ایرانی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان یکی دیگر از اهداف برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس گلستان است.

 

 

 

آثار نمایشگاه ارزان‎تر از بازار مصرف فروخته می‎شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان امکان دسترسی اقشار مختلف به لباس‌ها و پوشش‌های مناسب و شایسته را هدف دیگر این جشنواره و نمایشگاه برشمرد.  

منتظری خاطرنشان کرد: جشنواره و نمایشگاه مد و لباس گلستان گامی در مسیر تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ترویج مدهای شایسته است.  

به گفته وی با برگزاری این جشنواره و نمایشگاه، تلاش شده تا از تولیدات بومی و ملی در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته حمایت شود.

 

نمایش آثار و فروش آنها دو بخش این رویداد مهم فرهنگی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد: بدون تردید برگزاری چنین جشنواره و نمایشگاهی به عنوان گام نخست برای تحقق چنین اهدافی موثر است.

منتظری با بیان اینکه نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس از سه بخش تشکیل شده است، ادامه داد: بخش نخست این برنامه آثار تولیدشده متناسب با پوشش اجتماعی بانوان و آقایان با مشارکت تولیدکنندگان استانی و ملی است.

وی افزود: بخش دوم جشنواره و نمایشگاه به فروش لباس‎های تولید شده با قیمت مناسب و ارزان‎تر از بازار مصرف اختصاص داشته به گونه‎ای که علاقمندان و اقشار مختلف مردم به خرید آن رغبت کنند.

بخش سوم شامل نشست‎های علمی، آموزشی و فرهنگی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: بخش سوم نیز شامل نشست‎های علمی، آموزشی و فرهنگی است.

منتظری تصریح کرد: در این بخش کارگاه‎های آموزشی، جلسات نقد و بررسی، ارائه مقالات علمی و نشست‎های فرهنگی و مذهبی با حضور افراد مطرح در سطح کشور تدارک دیده شده‎اند.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین رویداد مهم فرهنگی در گلستان در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تقویت پوشش شایسته موثر واقع شود.

انتهای پیام/2307/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول