اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد گلستان خبر داد

اعلام برنامه‎های جشنواره مد و لباس گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برنامه‎های نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس استان را که از 28 بهمن ماه تا پنجم اسفند ماه 1391 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود را اعلام کرد.

اعلام برنامه‎های جشنواره مد و لباس گلستان

غلامرضا منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در این جشنواره 9 برنامه علمی، فرهنگی و آموزشی برگزار می‎شود.

وی افزود: این جشنواره و نمایشگاه شامل چهار کارگاه آموزشی، دو نشست هم‎اندیشی، یک نشست علمی، یک همایش و یک مسابقه نقاشی است.

بررسی تطبیقی پوشاک گلستان و مازندران عنوان یکی از کارگاه‎های آموزشی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: کارگاه‎های آموزشی با موضوعات «ارزش‎های فرهنگی و دینی لباس» و «نحوه استفاده از لباس‎های بومی سنتی در طراحی مد روز» در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شوند.

منتظری «کاربرد رنگ و مد لباس» و «بررسی تطبیقی پوشاک گلستان و مازندران» را که در سالن کوچک تالار فخرالدین اسعد گرگانی تشکیل می‎شوند را موضوعات دیگر کارگاه‎های آموزشی نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس استان برشمرد.  

به گفته وی، نشست هم‎اندیشی طراحان و تولیدکنندگان با مسئولان استان با عنوان «موانع و راهکارهای تولید پوشش اسلامی» با حضور مسئولان استانداری در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل می‎شود.  

سبک زندگی یکی از موضوعات اصلی جشنواره مد و لباس است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: «نوع پوشش در آیات و روایت» موضوع نشست هم‎اندیشی دیگر در سالن کوچک تالار فخرالدین اسعد گرگانی است.

منتظری ادامه داد: نشست علمی نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس گلستان با موضوع «تاثیر سبک زندگی بر پوشش» و همایش آن با موضوع «حریم نگاه» در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود.

وی موضوع مسابقه نقاشی این جشنواره و نمایشگاه را «زن ایرانی، پوشش ایرانی» عنوان کرد.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول