اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر ارشاد انجام می‎شود

برگزاری جشنواره مد و لباس 28 بهمن در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره مد و لباس 28 بهمن ماه سال‌جاری با حضور شاه‎آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود.

برگزاری جشنواره مد و لباس 28 بهمن در گلستان

مهری مهدوی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در جشنواره مد و لباس از برگزیدگان طراح، دوزندگان، ارائه‎دهندگان مقالات برتر تقدیر می‎شود.

برگزاری همایش‎ها به جشنواره مد و لباس غنای علمی و فرهنگی می‎بخشد

وی تصریح کرد: آنچه به جشنواره مد و لباس غنای علمی و فرهنگی می‎بخشد برگزاری همایش‎ها و نشست‎های حاشیه این جشنواره است که در راستای ارتقای فرهنگی پوشش مد و لباس خانواده‎ها به تصویر کشیده می‎شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در خصوص زمان برگزاری این جشنواره در مرکز گلستان گفت: جشنواره مد و لباس از 28 بهمن تا پنجم اسفند ماه سال‌جاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به مدت یک هفته برگزار می‎شود.

مهدوی ابراز داشت: زمان بازدید از این جشنواره در دو نوبت صبح و عصر خواهد بود که صبح‎ها از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و عصرها نیز از ساعت 16 تا 21 برای عموم مردم است.

برگزاری کارگاه‎ها، گفتمان‎ها، جلسات هم‎اندیشی و نشست‎های علمی تدارک شد

وی با اشاره به اینکه کمیته‎های ذیل این جشنواره تشکیل شده تصریح کرد: به لحاظ اینکه جمعیت دانشجویی و دانش‎آموزی در بهمن ماه امسال از امتحانات نیمسال خود فارغ می‎شوند تصمیم بر آن شد تا این جشنواره در بهمن ماه برگزار شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان یادآور شد: جدول زمان‎بندی و روزشمار برگزاری جشنواره مد و لباس تعیین شده و برنامه‎هایی نظیر برگزاری کارگاه‎ها، گفتمان‎ها، جلسات هم‎اندیشی و نشست‎های علمی تدارک دیده شده است.

مهدوی خاطرنشان کرد: دانشکده مائده فراخوان مقالات، بروشور، پوستر و موضوع را آماده کرده و در نشست آینده گزارش اجمالی در این باره ارائه خواهد شد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: بحث اعتباری یکی از مسائل جدی این جشنواره است که دستور آن را به زودی دریافت خواهیم کرد.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول